micza 125 Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Szukałem na 4um, ale wszystkie informacje dotyczyły TT-R, czym różni się "S" od "R"? I co w ogóle sądzicie o tym moto, z tego co zauważyłem często TT można dorwać za te same pieniądze co DR 350, które wiele sobą nie reprezentuje (30km), TT mocniejsza, lepsza zawiecha, masa podobna cena może być ta sama a gdzie haczyk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 (edytowane) e cos mi tu nie pasi TT na ohlinsie z tylu i marzchotti (chyba )z przodu czyli ta od 1998 nie schodzi ponizej 11.000 zl a DR stoja za 6- 7 tys S-ka to wersja do 97, czyli to samo co XT http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=1113 .A R-ka to juz wersja robiona od 98, ktora jak pisalem kosztuje sporo, S-ka wazy 160 kilo na sucho majac 41 koni, a DR wazy 130 majac ponad 30 koni. co do niezawodnosci... odezwa sie glosy ze niezawodne ze 100 lat bez zmiany oleju polata itp, a wyprawa chlopakow do Afryki na 3 TTR pokazala sie psuja sie i to dosc czesto, moze nic powaznego ale w dziczy nawet pierdolka potrafi byc klopotliwa...tymbardziej ze motocykle byly przygotowane na wyprawe. Edytowane 10 Kwietnia 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Czyli jest sporo cięższa od wersji R, 160 kg chyba ją dyskfalifikuje z latania po terenie? To jest poprostu taka XT z USD z przodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 latac sie da tylko wymaga troszke zaprawy i sily (oczywiscie tor wykluczam) to bardziej motocykl typu dual, duzy niewysilony silnik z duzym momentem obrotowym nie zakatujesz latwo jadac w trase przy mocno obciazonym motocyklu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Sam jeżdże na TTR-ce i chwale sobie ten motocykl.To jest rocznik 2003 i kosztował 15 tys,na liczniku miał 3 tys km.Teraz ma 16 tys nabite i jak narazie nic sie w nim nie zepsuło,praca przy nim ogranicza się do wymiany elementow eksploatacyjnych ktore ulegają naturalnemu zużyciu.Moc jest także wystarczająca jak na teren,dodatkowo zmieniłem z tyłu zębatke na większą aby lepsze odejscie było.Waga nie jest może mała,ale nie przeszkadza w sprawnym poruszaniu sie w terenie,nawet dość ciężkim.Wiadomo,nie jest to motocykl do czysto motocrossowych szaleństw,poprostu takie hard-enduro ktore jest dobre i do jazdy po mieście i w teren. Pozdrawiam Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Heh, TT-R tak, ale mi chodziło o TT-S bo na R nie mam funduszy, a skoro S to taka bardziej krowa to zostane przy polowaniu na jakąś elegancką DR 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.