tombrider Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) Powoli kończą mi się pomysły i szlak trafia... Na dyszach 135 i jakkolwiek (...) iglicach, bez ograniczników motor ma dławienie, mniejsze ale ma - przed zimą nie miał (dla pewności sprawdzę jeszcze za ogrranicznikami żeby był 100% stan poprzedni), . przytkanie filtra w dałszym ciągu pomaga... dysze powietrza są dobre - 40-stki poziom paliwa w komorach do uszczelki... Zrzuciłem pokrywe zaworów, żaden nie jest podparty, wszystko ładnie wygląda, z ciekawości sprawdzę suwmiarką krzywki i łańcuch. Świece są odpowiedniego typu i nie widać przebicia, elektrody obu są tego samego koloru brązowawo-białawego - ubogo, nie? .... Musi coś być z gaźnikami ale co, każdy kanał ma przelot , wszystkie dysze przepuszczają światło... Oba dają chyba tak samo ubogą mieszankę, cylindry równo się grzeją, nie wyczuwa się innej pracy jednego a drugiego garnka... pozdro Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez tombrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombrider Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) przed zimą nie miał (dla pewności sprawdzę jeszcze za ogrranicznikami żeby był 100% stan poprzedni standardowo zdławiony (135, ograniczniki, 4 rowek) nie ma i teraz dławienia - czyli gaźniki żłożone dobrze. Natomiast w dalszym ciągu nie można oddławić standardowo, ale jest super na każdych rpm na jedynce na:1). dysze 135, zapinka na 3 rowek, bez ogranicznika, bez podstawki z prowadnicą spręzyny, oraz wstępne napięcie spręzyny o 1cm!!!! :cool: (1cmtrowa tulejka pomiedzy spring seat a spręzynę :wink: )takjakby spręzyna była za luźna? 2). dysze 120, zapinka 3 rowek, napięcie spr. o 1cm - jest zdławienie przy 2krpm 3). dysze 120, zapinka 4 rowek, napięcie spr o 1cm - prawie dobrze - lekkie zawachanie tuż przed 2kkm I co o tym myśleć, sprężyny mają 9,5 cm i liczyłem po zwojach i takie były do 96 roku (sugerując sie zdjeciami z niemieckiego forum). Po 96r do oddławionych były spręzyny 10,5 cm i dysze 115, 3 rowek Gaźniki z przed i po 96r chyba były takie same, tylko nastawy inne, wiec chyba nie mam innego gaźnika Może dłuższa sprężyna będzie ściślejsza niż ta wstępnie napięta o 1cm i na dłuższej byłoby lepiej. Jak patrzyłem przez airbox to na tych spręzynach na luzie odkręcenie na 1/3 gazu powodowło odsłonienie połowy przelotu, ale może to normalne Co lepsze z dwojga dziwnego: opcja 1 czy 3, niewiadomo czy w opcji 1 - na 135-tkach nie będzie się zalewał przy jakichś 140kmh tak jak kolega Zbychu pisał... jet needle i needle jety mam standardowe, i inne dysze są standardowe... tłoczki nie mają specjalnych luzów... pozdro Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez tombrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.