Skocz do zawartości

GS500 mocne dławienie po oddławieniu (na niskich rpm)


tombrider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Powoli kończą mi się pomysły i szlak trafia...

 

Na dyszach 135 i jakkolwiek (...) iglicach, bez ograniczników motor ma dławienie, mniejsze ale ma - przed zimą nie miał (dla pewności sprawdzę jeszcze za ogrranicznikami żeby był 100% stan poprzedni), . przytkanie filtra w dałszym ciągu pomaga...

 

dysze powietrza są dobre - 40-stki poziom paliwa w komorach do uszczelki...

 

Zrzuciłem pokrywe zaworów, żaden nie jest podparty, wszystko ładnie wygląda, z ciekawości sprawdzę suwmiarką krzywki i łańcuch.

 

Świece są odpowiedniego typu i nie widać przebicia, elektrody obu są tego samego koloru brązowawo-białawego - ubogo, nie? ....

 

Musi coś być z gaźnikami ale co, każdy kanał ma przelot , wszystkie dysze przepuszczają światło... Oba dają chyba tak samo ubogą mieszankę, cylindry równo się grzeją, nie wyczuwa się innej pracy jednego a drugiego garnka...

 

 

pozdro

Edytowane przez tombrider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed zimą nie miał (dla pewności sprawdzę jeszcze za ogrranicznikami żeby był 100% stan poprzedni

 

standardowo zdławiony (135, ograniczniki, 4 rowek) nie ma i teraz dławienia - czyli gaźniki żłożone dobrze.

 

Natomiast w dalszym ciągu nie można oddławić standardowo,

 

ale jest super na każdych rpm na jedynce na:

1). dysze 135, zapinka na 3 rowek, bez ogranicznika, bez podstawki z prowadnicą spręzyny, oraz wstępne napięcie spręzyny o 1cm!!!! :cool: (1cmtrowa tulejka pomiedzy spring seat a spręzynę :wink: )

takjakby spręzyna była za luźna?

 

2). dysze 120, zapinka 3 rowek, napięcie spr. o 1cm - jest zdławienie przy 2krpm

 

3). dysze 120, zapinka 4 rowek, napięcie spr o 1cm - prawie dobrze - lekkie zawachanie tuż przed 2kkm

 

 

I co o tym myśleć, sprężyny mają 9,5 cm i liczyłem po zwojach i takie były do 96 roku (sugerując sie zdjeciami z niemieckiego forum). Po 96r do oddławionych były spręzyny 10,5 cm i dysze 115, 3 rowek

 

Gaźniki z przed i po 96r chyba były takie same, tylko nastawy inne, wiec chyba nie mam innego gaźnika

 

Może dłuższa sprężyna będzie ściślejsza niż ta wstępnie napięta o 1cm i na dłuższej byłoby lepiej.

 

Jak patrzyłem przez airbox to na tych spręzynach na luzie odkręcenie na 1/3 gazu powodowło odsłonienie połowy przelotu, ale może to normalne

 

Co lepsze z dwojga dziwnego: opcja 1 czy 3, niewiadomo czy w opcji 1 - na 135-tkach nie będzie się zalewał przy jakichś 140kmh tak jak kolega Zbychu pisał...

 

jet needle i needle jety mam standardowe, i inne dysze są standardowe... tłoczki nie mają specjalnych luzów...

 

pozdro

Edytowane przez tombrider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...