Gość Sylwek Opublikowano 18 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2003 Witam, padł mi alternator w Fz 750. Zerwał się drucik na zwojnicy. W gre wchodzi przewinięcie lub kupno używki. Słyszałem że z przewijaniem róznie bywa i nie działa zbyt długo. Jeżeli ma ktoś doświadczenia w tej dziedzinie to czekam na opinie. Pozdrawiam.BORN TO RIDE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 19 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2003 Musisz znalezc dobrego przewijacza. Ja 3 ci sezon jezdze na przewinietym - 0 problemow.Z uzywanym musialbys najpierw sprawdzic ze chodzi.A jakiego typu alternator masz w tej yamce? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sylwek Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Musisz znalezc dobrego przewijacza. Ja 3 ci sezon jezdze na przewinietym - 0 problemow.Z uzywanym musialbys najpierw sprawdzic ze chodzi.A jakiego typu alternator masz w tej yamce? Adam M. Witam, nie znam się na Alternatorach. Wiem że po przewinięciu trzeba dobrze wyważyć. A dugą istotną rzeczą jest grubość i jakość drutu. Ty w jakim mieście przewijałeś?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Witam, nie znam się na Alternatorach. Wiem że po przewinięciu trzeba dobrze wyważyć. A dugą istotną rzeczą jest grubość i jakość drutu. Ty w jakim mieście przewijałeś? *** W Toronto, Ontario. Ale moj alternator byl od Suzuki GS 1150, z rotorem na stalych magnesach twoj z tego co piszesz to montowany za cylindrami alternator z rotorem na elektromagnesach, gdzie tolerancje miedzy rotorem a statorem i wywazenie rotora graja wieksza role. Moge pojsc na amerykanska liste FZ 750 i zapytac sie co oni robia w tym wypadkuAdam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sylwek Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Witam, nie znam się na Alternatorach. Wiem że po przewinięciu trzeba dobrze wyważyć. A dugą istotną rzeczą jest grubość i jakość drutu. Ty w jakim mieście przewijałeś? *** W Toronto, Ontario. Ale moj alternator byl od Suzuki GS 1150, z rotorem na stalych magnesach twoj z tego co piszesz to montowany za cylindrami alternator z rotorem na elektromagnesach, gdzie tolerancje miedzy rotorem a statorem i wywazenie rotora graja wieksza role. Moge pojsc na amerykanska liste FZ 750 i zapytac sie co oni robia w tym wypadkuAdam M. Witam Adamie, byłbym bardzo wdzięczny jak byś się dowiedział coś więcej. Czekam na odp i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Witam Adamie, byłbym bardzo wdzięczny jak byś się dowiedział coś więcej. Czekam na odp i pozdrawiam *** No niestety, wiem ze sa ale nie moge znalezc pieprzonego linka.Szukam dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.