Skocz do zawartości

Prostowanie wahacza w motorowerze


padalec007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ogar 205 ma to coś z prawej strony i byłoby za dużo do przerabiania,

rotfl

się pluł że nie ma kierunkowskazów

Tak jak by były obowiązkowe :)

problem polega na tym, że: nie wiem czy nie będzie się odkształcał spowrotem po wyprostowaniu,

Grunt, zeby przegląd przeszedł :P :P

nie wiem czy ramy przy okazji nie przekoszę

Nie wiem jak Ogary, ale wszystkie komarki i romety T-1 jakie do tej pory widziałem sa beznadziejnie krzywe - konkretnie krzywo przyspawana główka ramy... Geometrią bym sie nie przejmował przy tych zawrotnych predkościach.

Nie prostuj tego. Badanie masz mieć ze stacji diagnostycznej dowolnej czy wskazał Ci urząd? Jesli dowolna to jedź do takiej gdzie oleją taka błachostke. A wahacz kup używany i nowe tulejki do niego.

Jak robiłem przegląd do T-1 to mogłem w dowolnej - zrobiłem na działce, w Łasku.

Najlepiej kupić drugi - to akurat prawda - byle tylko był prosty :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do geometri rometów to się zgadzam ale moje tylne koło odbiega od norm dośc znacznie... tylne koło odbiega ze 3 cm od lini koła przedniego (jak się prosto jedzie oczywiście)

 

spróbuje to sam wygiąć na swoje miejsce - tylko - moze ktoś coś poradzi - jak przytrzymać moto w czasie jak będę naprostowywał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...