Skocz do zawartości

Jak dobrac wielkosc zebatek do stylu jazdy ??


Rekomendowane odpowiedzi

a wiec nadszedl czas wymiany ze wzgeldu na uszkodzone zabezpieczenie zebatki zdawczej przednia zamontuje raz i niebede sciagal do momentu zuzycia i wymiany na nowa moja obecna konfiguracja a zarazem orginalny to 15/43 .Latam w lekkim terenie (lesne drogi ) a sporo asfaltu na obecnym przelozeniu denerwuje mnie ze przy 120 mam 5 tys /obr a te 120 mozna spokojnie trzymac bez uciazliwego naporu wiatru dzieki malej owiewce przedniej 5 bieg wbijam juz przy 50 km/h a wiec w terenie jezdze najczesciej na 4 - 5 biegu .Teraz zastanawiam sie nad zmiana napedu na 16/42 co o tym myslicie ?? zostawic orginal czy wlozycz szybszy ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze jak przełozysz na 16/42 to predkosc wzrosnie nieznacznie o ok 10km/h

wiesz dobor przełozeni musi byc dostosowany do jazdy ja na twoim miejscu na tyle bym sszedł do 40 zebow to by mysle było najlepsze ustawienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...