Gość Wafel Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 witam ostatnio moj znajomy powiedzial ze mam zle wyregulowany zaplon i ze moze to doprowadzic do zatarcia silnika poniewaz nierowna praca doprowadzi do wybicia lozyska na korbowodzie a to zkolej do jego zatarcia . W mojej etz 150 to lozysko stanelo juz dwa razy i niewiem czy to przez zaplon czy tez leje za malo oleju do paliwa. Prosze o szybka odpowiedz jak dobrze wyregulowac zaplon :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Siema. Jesli chodzi o zacieranie sie lozyska korbowodowego to ustawienie nie ma tutaj wielkiego wplywu aczkolwiek jakis tam ma ( toi co tój koles powiedzial ze nierówna praca silnika i wybijanie sie lozyska) . Ja stawiam na : mala ilosc oleju w paliwie ( jazda extrymalna na mixolu takze) albo za uboga mieszanka ) . Zatarcie poprzez zly zaplon ( czytaj za wczesny) bardziej powodowalo by np: uszkodzenie swiecy zaplonowej lub przycieranie sie tloka . Ps. jesli chodzi o wybicie lozyska to hmmm raczej pierw by byly odczuwalne stuki z walu a dopiero gdyby juz byl wal rozdygany na maxa to by sie cos zajechalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 12 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2003 Witam.Jest tak jak pisze Viper. w temacie regulacji zapłonu poczytaj pierwszy przyklejony temat. masz tam jak regulować zapłon. zwróć uwagę na to co lejesz do paliwa i w jakiej ilości. Jeżeli masz norme 1: 50 to powinieneś lać 100 gram oleju na 5 litrów wachy.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.