Arthur194 Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Mam następujący problem w swoim firebladzie. Kiedy temperatura płynu chłodzącego osiąga 105 stopni Więc jak to jest z tą temperaturą, kiedy wiatrak powinien sie zakręcić? Dodam tylko że jest on sprawny i działa po zwarciu przewodów dochodzących do termostatu. :roll: Mam również pytanie czy płyn do chłodnicy może być w formie koncentratu mieszanego z wodą a może należy wlewać tylko gotowe liquidy? Dziękuję z góry za poradę. :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marccc Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Czesc. wrzenie plynu napewno nie jest normalne 8O , i wskazane, a 105 stopni to troche za duzo, i bez znaczenia w jakim silniku, i z jakim plynem (mozesz wlac wode destylowana), sprawdzales juz teromstat? U mnie (R6) przy normalnej jezdzie utrzymuje sie 82, a przy staniu w korkach wzrasta do ponad 90, ale nigdy nie przekracza 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthur194 Opublikowano 11 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2003 No tak , termostat sprawdziłem, włożyłem do gotującej-bulgoczącej wody i nie ząłączył się obwód, bo tylko tak można go sprawdzić. Moim zdaniem jest uszkodzony tylko te opinie przy jakiej temperaturze ma się wentylator załączyć. O 108 stopniach mówił mi szef pewnego serwisu (bardzo znanego) hondy w Poznaniu, nie powiem kto. A najlepsza heca że z kolei inny mechanik stwierdził żebym trochę poczekał aż się pogotuje :lol: hahaha, myślałem że pęknę ze śmiechu. Tak więc nominalnej temperatury przy której załączy się wiatrak i jaką przewiduje producent w RR nigdzie nie uzyskałem. Jestem wdzięczny za wszystkie komentarze i każdy na pewno coś wniesie interesującego. Czekam na kolejne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marccc Opublikowano 14 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2003 Czesc. Jeszcze jedno, czy korek od pojemnika wyrownawczego jest OK? System powinien znajdowac sie pod cisnieniem, jezeli korek jest nie szczelny, to moze sie gotowac, rzuc jeszcze tam okiem. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.