RAFA?33 Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Witam,od kilku miesięcy jestem posiadaczem klr600 z 84r.Wczoraj chciałem wyregulować zawory,sciągłem dekiel i nic nie widze do regulacji zadnych śrub.Poradcie coś.I jeszcze drugie pytanie bardziej do tych co majom klr lub mieli.Na co zwrucić szczegulnom uwage przy tych silnikach,co wymienić ,co naciągnąć itd.Z gury dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Zawory masz na plytkach. Sciagasz walki rozrzadu i wyciagasz plytk,i pamietajac gdzie ktora byla. Plytki mozna dokupic orginalne o odpowiedniej grubosci ,albo szlifowac. Ja szlifuje i po 10 tys km nie ma ja sladow zuzycia, a nie jak mi ktos powiedzial ze jak zeszlifuje raz to po jednej jezdzie nic z nich nie zostanie :mrgreen: Zwroc uwage na walki rozrzadu czy nie maja luzow i nie sa pozacierane/porysowane i automatyczny dekompresor czy nie ma luzow ze zuzycia. Ogolnie silnik dosc glosno pracuje, z tad mowia ze to ''klekotery'' ale zadbany posluzy dlugo i da duzo radosci pozatym. Ogolnie jak to w moto czy nie dymi za bardzo ( moze dymic na max obr KLR lubia olej ) lancuch rozrzadu naciaga sie sam jest autonapinacz, ale jego sprezyny w 1 rocznikach byly zawodne zwroc na to uwage. Masz mozliwosc 2 szlifow cylindra, potem nalzey wymienic tuleje cylindra i masz znowu nominal :) (koszt 150 zl na gotowo). Zagladaj do napiancza wałków balansujacych ,ostatnio tarfilem na strone gdzie ludzie opisywali ze ow napinacz lubi pekac bo jest za delikatny i wymieniaja go na inny grubszy ( nie wiem z kad go maja ale to chyba nie orginalny) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFA?33 Opublikowano 28 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Fajnie ze trafiłem na gościa co ma klr.Troche cie pomęcze pytaniami.Gdzie som te wałki balansujące,i jak sie to napina? I jakie majom być luzy na zaworach?,gdzieś szłyszałem ze na ssącym 1,5mm a wydech 2mm.Co ile wymieniasz łańcuch rozrządu?.A co do autonapinacza to juz go ktoś wywalił i mam na zwykłom śrube. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 tu masz manuala do 600 http://xd8ad0695.ip.e-nt.net/klr/Kawasaki%...ce%20manual.pdf lancuch wymienaisz jak sie juz rozciagnal albo wedlug tego co pisze w manualau masz tam dlugosc serwisowa jak jest nowy i jak sie nadaje do wymiany ,balansery masz pod lewa pokrywa silnika (pod alternatorem ale zeby dojsc i oblukac dokladnie musisz zdjac magneto a do tego trzeba sciagacz i spiecialnie wygiety plaski klucz ) nie no widze ze nastepny rzeznik sie dorwal do twojej kawy, a potem mowia ze KLR to padaki :) ;) dziwne aby chodzila przy takich przerobach, niestety wiele starych ednuro sa w takim stanie szczegoilnie jak od 10 lat jest w polsce ;) ;) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFA?33 Opublikowano 28 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 A co byś poradził z tymi balanserami rozebrać i sprawdzić,czy tak jezdzić?I czemu piszesz ze dziwne ze jezdzi, ja narazie przejechałem z 6tyś km i fajnie jezdzi,jeszcze mnie nie zawiudł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Nie poto firma wymyslila autonapinacz na sprezynie ,zeby go ktos na srube przerobil. Mysle ze warto zajzec,ocenisz stan lancuszka napedzajacego balansery , i sam autonapinacz ,nie musisz nawet olej spuszczac poloz moto na boku albo postaw po duzym katem aby olej splynal do innej czesci silnika , zdejmij alternator i powinienes widziec w jakim wszystko jest stanie ,a magneto sciagaj w ostatecznosci bo bez sciagacza i wygietego klucza nic nie zdzialasz Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.