@res Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Chciałbym sobie w przyszłym roku wymienić tłumik w mojej NSR, żeby chociaż troche zmienić to pierdzenie, znalazłem coś takiego: http://www.tlumiki.pl/index.php?cPath=4_3940_3969_3982 - chodzi mi o te 2 tłumiki dla hondy z rocznika '92/'01. Czym one się różnią prócz ceny? :P Czy ma ktoś w swoim moto taki tłumik? Czy dużo daje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 był taki temat chyba z rs wiec rezultaty bedą podobne czyli lepszy głos na wyzszych a na wolnych dalej pierdzi ale inaczej ale od ty 6-7 tys naprawde dobra poprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@res Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 był taki temat chyba z rsWiem' date=' że był :P Ale chodziło mi także o opinie właścicieli nsr z takimi tłumikami... lepszy głos na wyzszych a na wolnych dalej pierdzi ale inaczej ale od ty 6-7 tys naprawde dobra poprawaA czym się różnią te 2 tłumiki? W końcu ten jeden jest prawie 2x droższy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylik Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Siema @res :mrgreen: Ja mam u siebie w nerce cały układzik sportowy Arrow'a i powiem tak - na niskich pierdzi jak pierdział ale jakoś tak ładniej i głośniej :P a powyżej 6 tys. obr to taki jest piękny potężny głośny dzwięk czy jak kto woli chuk że brak słów ;) - nie dziwię się czemu na wydechu pisze "Not For Road Use". Koledzy mówią że słychać mnie na ponad kilometr od nich tak głośno daje. Co do osiągów to zauważyłem że szybciej i lepiej się wkreca na obroty i zdeka v-max się polepszył w porownaniu z fabrycznym odblokowanym wydechem. W pierwszym sprzedają cały układ czyli wydech + rura rezonansowa a w drugim sam tłumik w kevlarze - chyba ale nie jestem pewien :roll:Co do Gianelli układu to on jakoś strasznie pierdzi jak słyszałem :? - chcesz to na priva podeślę tobie filmik z nagranym Gianelli'm bo mam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jokoko Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 "Not For Road Use". yyy no a policja Ci sie nie doczepia o to ? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylik Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 "Not For Road Use". yyy no a policja Ci sie nie doczepia o to ? :roll: A czy nasza policja umie angielski :mrgreen: :P - jak do tej pory nic 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac89 Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Podłączę się do tematu, bo mam podobne pytanie. Otóż na tej stronie jest też tłumik GIANELLI - HONDA NSR 125 '88/91 ALUMINIUM SIL., czyli do starszych NSRek i kosztuje on ok 250pln, czyli sporo mniej niż ten poniżej. O co tutaj chodzi?? Czy to jest sam tłumik, a poniżej jest cały wydech?? I czemu są tańsze niż do nowszych NSR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylik Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Jest to napewno sama końcówka czyli sam tłumik bez rury rezonansowej bo przeważnie w cenach 200-450 zł są same końcówki sportowe, a ceny rur rezonansowych (kolektorów ;) ) są tak od 500 zł w góre :? Hmm może dlatego tańsze że mniej skomplikowane i starsza konstrukcja.. :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.