Skocz do zawartości

zmiana koncowki wydechy w 80ccm


magneto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam! mam taki dylemat, poniewaz chce zmienic koncowke wydechu w hondzie NS1... tylko teraz jak to zrobic, zeby laczenie jakos "przypałowo" nie wyglądało? czy stosując chromowaną końcówkę od np. CBR 600 bedzie duzo kombinacji? a moze sa jakies wydechy, mocowane identycznym rozstawem srubek?

i od jakiego motocykla szukac? pozostac przy hondach czy od np. suzuki? chociaz podejrzewam ze jesli i tak mocowania nie beda pasowac to bez roznicy jaki wsadze...

a zalezy mi na grubym ale i krotkim wydechu... zeby nikt nie poznal ze 80ccm:P:P:P a moze ktos posiada takowy na odsprzedanie?(potem sie zglosze w gieldzie:P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysl przerabiany w praktyce przez wiele osob. Nie sprawdza sie on jednak dobrze.

Pomijam tu problemy zwiazane z zamocowaniem koncowki wydechu. Duzy tlumik bedzie po prostu potegowal efekt "pierdzenia" dwutaktowego silnika. Na postoju bedzie wiec to wygladalo jako tako, ale po odpaleniu silnika bedzie totalna wioska.

 

A czemu konkretnie upierasz sie na tlumik od motocykla? Sa przeciez dedykowane do 2T koncowki, ktore wygladaja calkiem sympatycznie. Z tego co pamietam mozna nawet dobrac podwojna koncowke.

Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam mialem nsr 50 ktora gabarytowo jest jak twoja. Moge powiedziec ze to nie bedzie pozytywnie wygladalo. Ale jesli bardzo chcesz to mozesz poszukac takiego tlumika u ktorego bedzie przy mocowaniu wystawala tuleja. Zetniesz wtedy zakonczenie dyfuzora, nalozysz tlumik i chwycisz na tych obejmach zaciskujacych (nie wiem jak to sie nazywa;] ), przynajmniej u mnie w suzuki jest tak zrobione i sie trzyma. A i mozesz cos zrobic z dyfuzorem bo jego koncowka jest cienka jak h*j i bedzie smiesznie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zna ktos moze konkretne modele motocykli przy wydechach krotych warto kombinowac...?

jesli chodzi o pierdzenie to mi to wcale nie przeszkadza. jezdzilem sporo na moto bez tej koncowki... osiagi duzo, duzo lepsze no i glosniejszy... a mi wlasnie o to chodzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...