Siwy_ Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 tak napisze do poprzedniej strony.100zlotych za tlumik?Bardzo tanio,niewiem z czego jest on zrobiony ale ja za końcówke wydechu z kwasówki(robione w Warszawie) zaplacilem 250 zlotych.Oczywiście pelen przelot,i niefirmowy ale mi sie podoba.Więc 100 zeta za tlumik-to bardzo niska cena,niemożliwa w chorej Warszawie. :mrgreen:Oto jest ten tlumik http://www.bikepics.com/pictures/393831/ niema żadnych nitów,ani firmowych tabliczek ale jest to tlumik niefirmowy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 13 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Generalnie nie mam znajomych w walcowni blachy ani też na kopalni... Chyba nie ma sensu mówić że ktoś ma znajomego i zrobi to za flaszke bo nie wszyscy mają takich , ja takiego nie mam więc pytam się o ceny rynkowe i dobrych fachowców.Uważam że jak już naprawiać taki tłumik to trzeba to zrobić perfekcyjnie, tzn. estetycznie. Co do Carbonu. i postu Viper'a zastanów się czy na pewno chcesz aby był to karbon, moim zdaniem karbonowy tłumik nie wygląda tak dobrze jak aluminiowy czy "tytanowy", a po drugie jest droższy . Musisz poszukać oficjalnego importera tłumików Bos'a i do nich zadzwonić! z tego co udało mi sie dowiedzieć większość firm produkujących tłumiki sprzedaje na polskim rynku części zamienne, ale nie spodziewaj się że to będzie tani interes ( patrz kilka postów wcześniej, sama tuba do Sebringa-najtańsza jest aluminiowa kosztuje 300 zł, jedno denko 380 + dolicz do tego robocinzę i materiały). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 sama tuba do Sebringa-najtańsza jest aluminiowa kosztuje 300 zł' date=' jedno denko 380 + dolicz do tego robocinzę i materiały).[/quote'] dlatego jestem zdania, żeby tego " trupa " pchnąć na allegro a kupić tanią używkę na ebay-u. Według mnie przywrócenie takiego wydechu do poprzedniego wyglądu jest niemożliwe i szczerze wątpie czy jakis fachowiec zrobiłby to tak, że ja bym chciał z tym jeździć (wiesz sam Kriters jaki jestem 8) ). Ważną kwestią jest też to, że wydech nie jest owalny tylko ma kształ " wyciągniętej elipsy " a więc dorobienie samego denka jest już dość skomplikowaną operacją, kolejna kwestia kolor materiału z jakiego było by wykonane takie denko powinien pasować do rury łączącej kolektory z tłumikiem (powiedzmy, że z czasem pod wpływem temp. kolory by się wyrównały.....choć ja szczerze w to wątpie), nie mówiąc już o tym że tłumik nie jest ze zwykłej kwasówki (świecącej się jak psu...) i biorąc to wszystko po uwagę to po takiej reanimacji (nie mówiąc o kosztach) obawiam się, że z takiego SEBRINGA mało co by zostało :? :? trzeba szukać i cierpliwie czekać aż się coś pojawi ( masz czas - zima ) -jak już Ci mówiłem, ostanio na ebay-u poszedł za około 80 Eurynek w super stanie wydech LEO -według mnie pod względem dzwięku mistrzostwo świata 8) reasumując: " trupa " opchniesz za (100-150zł a może i więcej..) , używkę w stanie idealnym da radę wyrwać już za 300-400 zł tylko trzeba poszukać - według mnie nie warto się bawić w naprawę :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.