Vatter Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Czytając wcześniejsze posty o gaźnikach, dowiwdziałem się, że przyczyną stuków może być przepustnica, no więc wykręciłem ją i postanowiłem dokładnie obejrzeć. Zauważyłem na niej i w gaźniku od strony cylindra, tam gdzie jest wlot mieszanki, ze na przepustnicy i w gaźniku są jakieś dziwne pofołdowania, we wcześniejszych motorach tego nigdy nie miałem. Te pofałdowania są tylko ze strony gaźnika i idą z góru na dół. Czy to może sie przyczynić do spadku mocy itp? Czy da się ten gaźnik jakoś zregenerować? Czy tzreba nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joystick Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 hellow.No napewno tak nie powinno być bo zasysa fałszywe powietrze.nie wiem czy mozna taki gaznik regenerowac bo nigdy czegos takiego nie robilem.ale nie wiem czy nie lepiej bedzie zakupic lekko używany gażnik niz go regenerowac bo to może wiecej kosztowac.ą mocy mu chyba też ubedzie bo jesli ma gaznik luzy tu mu moc tez ucieka.pozdro :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.