Mike16 Opublikowano 24 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 No chyba jest o ile dobrze rozumiem. Przy zmianie tłoka (a w moim przypadku również korbowodu) należy chyba dotrzeć prawda? czy się myle? Ja go kupiłem od razu takiego i na liczniku miał przejechane 4 km od wymiany tych rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 No chyba jest o ile dobrze rozumiem. Przy zmianie tłoka (a w moim przypadku również korbowodu) należy chyba dotrzeć prawda? czy się myle? Ja go kupiłem od razu takiego i na liczniku miał przejechane 4 km od wymiany tych rzeczy.A no to jasne ze trzeba dotrzec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 no ale to kosztuje. W poście chodziło mi oto' date=' że sprzedawcy niezawsze tłumaczą dokumenty, cho zapewniają, ze będą już gotowe.znam pare takich przypadkow[/quote']w porownaniu do samego zarejstrowania to koszty przetluamczeenia nie sa duze, jest to koszt 100zł... ups troche nie zauwazylem a to juz dawno bylo :) a co do wlasciciela mx jak sie sprawuje moto i czy zarejstrowales juz?bo moim zdaniem nie powinno byc z tym zadych problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike16 Opublikowano 24 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 MX sprawuje się na razie świetnie. Odpala praktycznie na dotyk (spokojnie ręką) nawet jak jest zimny ew. troszke na ssaniu ale zawsze za pierwszym razem. Jezdzi tez bardzo dobrze tylko te docieranie mnie troszke denerwuje bo jak jade na szostce ok 60-65 i pociagne jeszcze troszke to sie dopiero zaczyna wyrywać (jak na 50 ccm:)) Zawieszenie się też dobrze sprawuje. Nie mogę mu nic zarzucić. Jeszcze nie zarejestrowałem bo czasu nie mam. Papiery już wszystkie są (tłumaczenia też) i przegląd zrobiony na motorower, także nie powinno być zadnych problemów. Ogólnie nie żałuję zakupu, miałem jeszcze do wyboru RXa ale był starszy o 6 lat i droższy więc zrezygnowałem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Jak przejedziesz pierwsze kilkaset km to już go niekatuj niskimi obrotami tylko jedź normalnie. Jedyna uwaga: nie kręć zbyt długo i uparcie bo jak przegrzejesz silnik to mogiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Nie przeginaj paly, chcesz żeby to jakoś jeździlo to nie odkręcaj na dotarciu,zero szybkich startów,obroty nie przekrcaczające 7tyś,vmax kolo 60.Dotrzesz przez te 800-1000km i będziesz odwijal,ja nie szalalem na dotarciu...i jeździ ponad 100km/h :),i to bardzo dobrze jeździ :P Ps.Jeżeli tego nie skumasz,to Ci jutro z Morfim inaczej przemówimy do rozumu :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.