Timac Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Zalezy od zastosowania owego sprzetu.Jezeli chcesz cudowac to GSX-R ewentualnie fireblad.R1 sie nienadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 17 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2005 Jezeli chcesz cudowac to GSX-R ewentualnie fireblad. R1 sie nienadajeNo to akurat są jakieś dyrdymały...Niby na czym Hubert trzasnął rekord Polski w endo... :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Trzasnal rekord polski ale co z tego ze potem motor idzie do serwisu.Niemow mi ze R1 sa to motory do extremalnej jazdy bo napewno sie z Toba niezgodze jak i chyba wiekszosc forumowiczow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 ale co z tego ze potem motor idzie do serwisu.O czym Ty opowiadasz? Na pewno Fajer lepiej daje na jedno - ma wyższe manetki i bardziej z tyłu umieszczony środek ciężkości, ale tekst, że R1 się nie nadaje jest nieuzasadniony i wręcz infantylny. Podejrzewam, że jesteś kolejnym, który 'słyszał', albo ma kolegę, który 'powiedział'. To, że są lepsze motocykle do określonych celów nie znaczy, że R1 się nie nadaje. Równie dobrze można by powiedzieć, że CBR nie nadaje się do turystyki, bo zbyt mocno idzie na koło. Co do forumowiczów to podejrzewam, że tylko kilka osób może coś konkretnego powiedzieć nt. np. R1 - to że ktoś jeździł 10, czy 100km nie znaczy, że wie najlepiej. Co do serwisu - po KAŻDYM treningu (czy na lotnisku, czy na torze) KAŻDY motocykl musi odwiedzić serwis. Takie jest odwieczne prawo natury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Odwieczne prawo natury jest takie ze w R1 pada skrzynia bo sa bardzo czule .Niema tego przy firebladzie badz GSXR.Sam o tym pisales Prawda jest taka i nie jest tajemnicą, że skrzynie Yamahy (nawet w nowszych modelach) są delikatne. Jak się rżnie - to się zarżnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 18 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2005 Zdziwiłbyś się, ale spotkać Fajera (SC33) z wyjebanym drugim biegiem nie jest tak trudno. Jak powiedziałem - jak się rżnie to się zarżnie. Nieważne co to jest. Takie rzeczy się dzieją. Yamahy mają bardziej delikatne skrzynie, GSXRy (do 2000r.) miały wadliwe rozrządy, w Kawasaki trochę częściej wybuchały silniki. Nie oznacza to, że jedne się nadają, a inne nie. I fajnie jakbyś pisał o rzeczach, w których masz rozeznanie, a nie jedynie blade pojęcie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_87 Opublikowano 19 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Heh no to kto ma racje mi bardziej podoba sie R1, ale z tego co slyszalem to fireblade jest lepszy do jazdy na gumie itp (ze względu na lepszą trwałość). Więc to raczej na niego padnie mój wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 NO ja tez mam dylemat miedzy GSX-R 1000 a Firebladem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.