nsr125 Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Witam. Chciałbym zasięgnąć rady nt w/w kombinacji. :P A więc, czy jest możliwa taka modyfikacja, która poprawiałaby dolot tlenu do gaźnika? Konkretnie chodzi mi o zamianę fabrycznej górnej części filtra (nad gąbką) na jakąś domowej roboty - z kilkoma dziurami, które sprawiałyby właśnie, że gaźnik dostawałby więcej tlenu... Oczywiście dążę do tego, aby poprawić trochę dźwięk silnika mojej NSRki, który byłby po takiej podyfikacji zbliżony do tych ze sportowymi filtrami powietrza... :P Ale... czy taka modyfikacja nie wpłynęłaby czasem niekorzystnie dla silnika? tzn. wiem, że mieszanka paliwowo-powietrzna byłaby bardziej uboga... Ale, czy montując sportowy filtr powietrza, należy również wyregulować gaźnik? Bo w tym przypadku nie będzie chyba inaczej... 8) Jeśli tak, to czy tylko samą śrubką od reg. paliwowo-powietrznej? Jeśli pomysł ten mógłby wypalić, to zamierzam w nowej pokrywie wywiercić na tyle dużo otworów, żeby chociaż dźwięk był fajny.. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Oczywiście dążę do tego, aby poprawić trochę dźwięk silnika mojej NSRki, który byłby po takiej podyfikacji zbliżony do tych ze sportowymi filtrami powietrza... Wink a w jaki sposób sportowy filtr powietrza zmienia dźwięk tłumika? poprawia się bass? jakieś ciekawe dodatki akustyczne? :P bo ja tam nie jestem jakoś specjalnie zakompleksiony z powodu dźwięku [MIG 8) ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsr125 Opublikowano 19 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Dźwięku tłumika raczej nie poprawia - jedynie jest słyszalny basowy odgłos :P Zdejmij na chwilę pkrywę na filtr powietrza (zostaje sam gąbka), odpal silnik i przegazuj - zobaczysz efekt :P Więc, czy mogę mieć na stałe wprowadzoną taką modyfikację, czy może to źle wpływa na silnik? Jestem tylko ciekaw czym to by się różniło od zamontowania sportowego filtra powietrza... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 narazie nie zdejmę bo moto stoi w warsztacie i nie wiem kiedy z niego powróci :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsr125 Opublikowano 21 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 Kil|vov, to jak fura wróci z serwisu, zdaj relację, co o tym wszystkim sądzisz :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 dokladnie daze do tego samego , tez chce poprawic dzwiek tylko nie iwem jak , mysle nad zmiana tlumika (koncowki) od jakiejs 600 ale niektorzy mowia ze to nic nie da, mozecie tu wrzucac jakies propozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 z kilkoma dziurami' date=' które sprawiałyby właśnie, że gaźnik dostawałby więcej tlenu... [/quote'] butla z tlenem byla by droga jak juz cos to kup acetylen bedzie wiekszy odjazd tylko czy silnik to wytrzyma ?? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 21 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2005 a w jaki sposób sportowy filtr powietrza zmienia dźwięk tłumika nie chodzi tu o dźwięk tłumika, tylko zmienia się odgłos zasysania powietrza, co daje specyficzny efekt :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.