Skocz do zawartości

SUZUKI DR 650 RSE ROCZNIK 94 - drgania tyłu, czemu?


KLAUDIUSZ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

albo amor wykonczony mialem tak w ETZ postaw moto na centralnej albo klocku tak aby tyllnie kola wisialo swobodnie i poruszaj wachaczem we wszystkie sterony jesli czujesz luz to znaczy ze tulejki i lozyska sa juz do wymiany koszt chyba ok 200 zl za komplet .A amora to sprawdz naciskajac tyl moto jesli bedzie sprezynowal gwaltownie odbije to amor do regeneracji sie nadaje powinien powoli wrocic do polozenia przed nacisnieciem

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOze byc wahacz,amory, moze szprychy luzne?? braciak tak mial w CZ 350 kiedys i majtało du*a jak szaloną....

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...