Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2003 Witam !! Mam problem a moze i nie z sruba pow. b. jalowego. Mianowicie sruba jest dokrecona do konca i wtedy moto pracuje jak nalezy. A jezeli odkrece 1-2 obroty to moge tylko pomarzyc o wyregulowaniu . Tak powinno byc czy nie ? Moze dodam ze pomiedzy filtrem powietrza a szyjka powietrza w gazniku zbieraja sie resztki mieszanki ( olej dodawany do paliwa ). Jezeli ktos jest w stanie mi opisac lepiej problem i dac jakies wskazowki to z gory dziekuje. PozdrawiamMrBudyn PS. Mechanikiem nie jestem i nie bylem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 18 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2003 taka sama sytuacja jest i umnie - sruba dokrecona do oporu , i powiem tylko ze to mechanik mi tak zrobił, więc to nie jakies kombinacje .skoro moto pracuje jak nalezy to chyba nie ma problemu. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 20 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2003 Mr. Budyn : napisz dokladnie jaki gaźnik , i wtedy postaram sie pomóc - z moim karburatorem tez bylo nie malo kombinacji zanim ecia lata jak rakieta i co najwazniejsze--- wolne obroty 1200 ;-) a ilniczek tak równiutko pracuje i jest pozbawiony wibracji :lol: Podawaj typ gaznika i bedzie konkretna odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2003 Etz 150 `87 a gazniczek firmowy BVF 24 N 2 :) Ponad 20 tys. przebiegu i silnik jeszcze nie robiony bo po co ? Skoro jedzie i nic nie stuka :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.