Mo-cher Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Mocher nie chce podwazac Twoich kompetencji ale chyba rozgrzany silnik powinien miec obroty pomiedzy 1000-1200 :buttrock:Taka moja ma dygresja do tematu :buttrock: Wiesz, jeśli masz takie wolne obroty to już fantastyczna cecha twojego egzemplarza. Książka serwisowa mówi wyraźnie ( z ciekawości aż sam sprawdziłem) 1500 +/- 100 obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Ja mam ustawione obroty na okolo 1300 ponad i wtedy mam pewnosc ze nie zgasnie gdy redukuje czy sie zatrzymam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 (edytowane) nie zgasnie gdy redukuje czy sie zatrzymam ...przecież w ten sposób reguluje się wolne obroty (tzw jałowy bieg) ( o ile mi wiadomo...) więc nie będzie to miało wpływu na obroty podczas redukcji...chyba że masz na myśli redukcję na luzzzzz. Tak na prawdę liczy się to żeby nie gasł. A im wolniej chodzi tym milsze doznania dźwiękowe :biggrin: Dzisiaj wreszcie kończę "sezon" drogowy i ruszam w lasssss :buttrock:, zmiana oponek i wio! Pozdrawiam :buttrock: Edytowane 30 Maja 2006 przez Mo-cher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 (edytowane) Mam pytanie czy stacyjka z dr 600 dedzie pasowala do dr 350; bo o ile mi wiadomo ta sa takie same, chyba ze sie myle.Acha i jeszcze jedno jaka jest najlepsza opona enduro; prosze podac najlepiej jeszcze wymiary chodzi o tyl Edytowane 30 Maja 2006 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Nio sory ja nie mam u siebie obrotomierza :buttrock:Ale zawsze bylem uczony, ze powinno byc okolo 1200obr. :buttrock: (jezdzilem do tej pory innymi motocyklami :biggrin: raczej nie cros) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegory Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 witam panowie. poszukuje prędkościomierza bo w moim pękło coś przy wskazówce i nie da się jej zamocowac no i nie pokazuje predkosci :icon_twisted: Jesli ktos ma to na priv. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Hej,CZytałem w jakimś artykule od DR'kach 350cm3, że istniał taki model bardziej "hard" z zawieszeniem z regulacją, okrojoną elektryką, mocniejszym silnikiem (gaznik z pompka i plaska przepustnicą) i sporo lzejszy (troche ponad 110kg) . Ostatnio taka sztuka stała na allegro nawet z homologacja (fabrycznie ten model jej nie posiada). Powiedzcie jak z dostępnościa takich motocykli u naszych sąsiadów? Jak je poznać? Różnice z zewnatrz to chyba inna przednia lampa oraz brak kierunkow (no ale kierunki kazdy moze zdjac)Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Lampa inna,gaźnik inny,jeden zegar,brak migaczy,brak podnóżków dla pasażera,brak akumulatora,zawias grubszy z przodu i wogule wyższa jest,inne obręcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Plastikowy bak :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Plastikowy bak No zapomniałem o jednej z ważniejszych rzeczy, bo bak też jednak w plastiku wazy mniej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rembi Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 To w takim razie strasznie lipna wersja :biggrin::P przynajmneij wedlug mnie :icon_twisted: lepiej sobie full crossa kupic...co prawda cza robic te zasrane remonty ale prawdziwy cross jest tego wart :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśkaDR Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 (edytowane) Ja sie odzywam tylko w sprawie tego stelaza do kierunkow :icon_twisted:Okazalo sie ze wlasciciel to ma i moze mi odsprzedac dodatkowo wiec ine bede fatygowal co poniektorych :icon_arrow: W czwartek odbior nowych tablic i dowodu i po motocykl ;) Wreszcie :] Z rozmowy z wlascicielem okazalo sie ze skrzynia nowa, (to bylo czuc na jezdzie probnej, dawno tak latwo biegi na zimnym silniku nie wchodzily), lancuszek i reszta tez nowe i olej. Jedyne co moze byc przyczyna lekkich stukow to moze dzwigienki. Zobaczymy w piatek jak wygladaja bo czwartek to bede latal jak ja tylko odbiore :icon_mrgreen: Pozdrowka! Jakby co jutro na Junaku jestem :icon_mrgreen: P.S. To z konta mojej Miski, nie spojzalem ze jest zalogowana :icon_mrgreen: Ale to bylem ja, MisiekTS :biggrin: Edytowane 2 Czerwca 2006 przez miśkaDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 To w takim razie strasznie lipna wersja ;):P przynajmneij wedlug mnie :icon_mrgreen: lepiej sobie full crossa kupic...co prawda cza robic te zasrane remonty ale prawdziwy cross jest tego wart :biggrin:MX ma niestety z enduro niewiele wspolnego. Pozatym niestety na samą wache do takiego motocykla mnie nie stać dlatego kupiłem 4t. Czemu wg. Ciebie ciezsza i slabsza DR350 jest lepsza? :icon_twisted: Najbardziej mnie interesuje czy mozna dostać ten motocykl za granicą. PLastikowy bak nie zawsze widac na zdjeciach takze przegladajac aukcje ciezko mi odroznic jedna dr od drugiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 MiśkaDR, nie chce krakac ale to lekkie stukanie w DR to przewaznie walki rozrzadu :icon_twisted:Ale ja nic nie mowie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rembi Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Jak dla mnie typowa DR jest lepsza bo ma to co powinna :) Zdania w tej kwestii beda bardzo rozne poniewaz niektorzy kupuja Nasze wspaniale DRki :D aby moc jezdzic w terenie i glownie po ulicy a wtedy wszystkie stacyjki itp. to muss a inni natomiast kupuja te sprzety zeby je odciazyc i jak najbardziej przerobic na crossa :flesje: jest w tym plus bo silnik przejezdzi 100 razy wiecej km niz full Cross :flesje: zalezy kto co lubi...ja po terenie raczej jezdzic nie bede wiec wiadomo co bede wymagal od DRki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.