Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Mocher nie chce podwazac Twoich kompetencji ale chyba rozgrzany silnik powinien miec obroty pomiedzy 1000-1200 :buttrock:

Taka moja ma dygresja do tematu :buttrock:

 

Wiesz, jeśli masz takie wolne obroty to już fantastyczna cecha twojego egzemplarza.

Książka serwisowa mówi wyraźnie ( z ciekawości aż sam sprawdziłem) 1500 +/- 100 obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zgasnie gdy redukuje czy sie zatrzymam

 

...przecież w ten sposób reguluje się wolne obroty (tzw jałowy bieg) ( o ile mi wiadomo...) więc nie będzie to miało wpływu na obroty podczas redukcji...chyba że masz na myśli redukcję na luzzzzz.

 

Tak na prawdę liczy się to żeby nie gasł.

 

A im wolniej chodzi tym milsze doznania dźwiękowe :biggrin:

 

 

Dzisiaj wreszcie kończę "sezon" drogowy i ruszam w lasssss :buttrock:, zmiana oponek i wio!

 

 

Pozdrawiam :buttrock:

Edytowane przez Mo-cher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy stacyjka z dr 600 dedzie pasowala do dr 350; bo o ile mi wiadomo ta sa takie same, chyba ze sie myle.

Acha i jeszcze jedno jaka jest najlepsza opona enduro; prosze podac najlepiej jeszcze wymiary chodzi o tyl

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

CZytałem w jakimś artykule od DR'kach 350cm3, że istniał taki model bardziej "hard" z zawieszeniem z regulacją, okrojoną elektryką, mocniejszym silnikiem (gaznik z pompka i plaska przepustnicą) i sporo lzejszy (troche ponad 110kg) . Ostatnio taka sztuka stała na allegro nawet z homologacja (fabrycznie ten model jej nie posiada). Powiedzcie jak z dostępnościa takich motocykli u naszych sąsiadów? Jak je poznać? Różnice z zewnatrz to chyba inna przednia lampa oraz brak kierunkow (no ale kierunki kazdy moze zdjac)

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie strasznie lipna wersja :biggrin::P przynajmneij wedlug mnie :icon_twisted: lepiej sobie full crossa kupic...co prawda cza robic te zasrane remonty ale prawdziwy cross jest tego wart :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie odzywam tylko w sprawie tego stelaza do kierunkow :icon_twisted:

Okazalo sie ze wlasciciel to ma i moze mi odsprzedac dodatkowo wiec ine bede fatygowal co poniektorych :icon_arrow:

 

W czwartek odbior nowych tablic i dowodu i po motocykl ;) Wreszcie :]

 

Z rozmowy z wlascicielem okazalo sie ze skrzynia nowa, (to bylo czuc na jezdzie probnej, dawno tak latwo biegi na zimnym silniku nie wchodzily), lancuszek i reszta tez nowe i olej. Jedyne co moze byc przyczyna lekkich stukow to moze dzwigienki. Zobaczymy w piatek jak wygladaja bo czwartek to bede latal jak ja tylko odbiore :icon_mrgreen:

 

Pozdrowka!

 

Jakby co jutro na Junaku jestem :icon_mrgreen:

 

P.S. To z konta mojej Miski, nie spojzalem ze jest zalogowana :icon_mrgreen: Ale to bylem ja, MisiekTS :biggrin:

Edytowane przez miśkaDR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie strasznie lipna wersja ;):P przynajmneij wedlug mnie :icon_mrgreen: lepiej sobie full crossa kupic...co prawda cza robic te zasrane remonty ale prawdziwy cross jest tego wart :biggrin:

MX ma niestety z enduro niewiele wspolnego. Pozatym niestety na samą wache do takiego motocykla mnie nie stać dlatego kupiłem 4t. Czemu wg. Ciebie ciezsza i slabsza DR350 jest lepsza? :icon_twisted:

 

Najbardziej mnie interesuje czy mozna dostać ten motocykl za granicą. PLastikowy bak nie zawsze widac na zdjeciach takze przegladajac aukcje ciezko mi odroznic jedna dr od drugiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie typowa DR jest lepsza bo ma to co powinna :) Zdania w tej kwestii beda bardzo rozne poniewaz niektorzy kupuja Nasze wspaniale DRki :D aby moc jezdzic w terenie i glownie po ulicy a wtedy wszystkie stacyjki itp. to muss a inni natomiast kupuja te sprzety zeby je odciazyc i jak najbardziej przerobic na crossa :flesje: jest w tym plus bo silnik przejezdzi 100 razy wiecej km niz full Cross :flesje: zalezy kto co lubi...ja po terenie raczej jezdzic nie bede wiec wiadomo co bede wymagal od DRki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...