Rembi Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 (edytowane) ile pojezdzisz i ile bedziesz musial zrobic w motorku zalezy tylko od tego jak jest on zadbany :buttrock: moim zdaniem warto kupic starszy rocznik ale za to lepiej zadbany bo przynajmniej wiesz co kupujesz :crossy: pozdro Edytowane 10 Maja 2006 przez Rembi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 U mnie prędkość podróżna to ok. 120 (przy terenowych przełożeniach).Możnaby szybciej, ale napór powietrza trochę utrudnia jazdę. Ja natomist wole jezdzic po asfalcie gdzie okolo 90 km/h bo powyzej 100 jest sie na nim jak latawiec :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 (edytowane) takim Dr350 za około 4,5-6,5 tys. rok około 92-94 to jeszcze pojezdzi? czy raczej na spore wydatki trzeba sie nastawic? tak w ogóle w kupowaniu enduro to jestem zielony i pewnie byle złoma by mi wsadzili i poklepali po polecach na droge. czy enduro w zimie idzie duzo taniej kupic tak jak turystyka czy spotra ? Z tego co widzę to jest na prawdę minimalna różnica w cenie między zimą i latem, jeżeli w ogóle jakaś jest!Przecież enduro to sport całoroczny, sam się o tym przekonasz :crossy: Ja bym zrobił tak: nie kupowałbym w komisach, bo tam wszystko wcisną i doradzają tak żeby zarobić...Najlepiej byłoby kupić coś z zachodu. Przecież jak Niemiec mówi, że jest super to tak musi być :) I pamiętaj najważniejsze(jak dla mnie) Nie ważne plastiki, najważniejszy silnik! No i mógłby dymka nie puszczać....acha no i wałek rozrządu mieć w porządku. Pozdrówki :buttrock: Edytowane 10 Maja 2006 przez Mo-cher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Z tego co widzę to jest na prawdę minimalna różnica w cenie między zimą i latem, jeżeli w ogóle jakaś jest!Przecież enduro to sport całoroczny, sam się o tym przekonasz :crossy: Ja bym zrobił tak: nie kupowałbym w komisach, bo tam wszystko wcisną i doradzają tak żeby zarobić...Najlepiej byłoby kupić coś z zachodu. Przecież jak Niemiec mówi, że jest super to tak musi być :) I pamiętaj najważniejsze(jak dla mnie) Nie ważne plastiki, najważniejszy silnik! No i mógłby dymka nie puszczać....acha no i wałek rozrządu mieć w porządku. Pozdrówki :buttrock: Roznica jest o jakies 150 - 200 euro miedzy zima a latem wiem bo sam sledzilem ogloszenia niemieckie dobre pare miechow i wkoncu znalazlem dla siebie dr dalem 1100 Euro za rocznik 93 takze warto poszukac i nie napalac sie odrazu na pierwszy lepszy; oczywiscie tak jak Mo-cher wspomnial najwazniejszy jest silnik, i dokladnie tak jest w praktyce ze jak niemiec powie ze byl robiony remont to tak jest, ja tak przynajmniej mialem. Takze polecam kupic z zachodu moto Pozdro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro19 Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 ja sprzedaje swoja!!Czytałem Twoje ogłoszenie, nie stać mnie na nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Walki rozrzadu padaja w co drugiej DRce :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 dokaldnie!! no mzoe nie w co drugiej ale jest to bardzo czesta usterka, wystarczy minimalny brak smarowania i walek, o głowicy nie wspominajac, dosteje po d**** Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 (edytowane) Mam pytanie czy dobry bedzie ten olej do silnika bo musze zmienic i nie wiem dokladnie jaki wziac ?Czy ten olej ponizej ktory dalem w linku bedzie dobry ? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=103080063 Edytowane 14 Maja 2006 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 WitamOd wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Suzuki dr 350 SHC z regulacją wysokości tylnego zawieszenia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 (edytowane) WitamOd wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Suzuki dr 350 SHC z regulacją wysokości tylnego zawieszenia ;) WITAMY W KLUBIE!!! Zamieść parę fotosów... :P Mam póki co trzy :( http://www.bikepics.com/members/mocher/93dr350/Będzie więcej. Póki co wyjeżdżam drogową dawkę. Kilka dni temu wymieniłem tarczę hamulcową i klocki,za chwilę opony; więc w teren można ruszyć!!! A swoją drogą: jednak wüssner "coś" daje. :D :) :D Pozdrawiam!! Edytowane 15 Maja 2006 przez Mo-cher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Fotki za kilka:))))))))) Póki co, muszę się wjeździć w motor :) Zastanawiam się jednak nad sensem posiadania regulacji zawieszenia? Mam 182 cm wzrostu, więc do ziemi sięgam ;) Czy można zdemontować ten system? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Fotki za kilka:))))))))) Póki co, muszę się wjeździć w motor :) Zastanawiam się jednak nad sensem posiadania regulacji zawieszenia? Mam 182 cm wzrostu, więc do ziemi sięgam ;) Czy można zdemontować ten system? O, kurde, No to w sumie nie potrzebne Ci to. Duży chłopak z Ciebie, mogłeś kupić sobie normalną "gołą"DR'e. Mi się czasem wydaje, że jest za niski, ale w terenie samo życie weryfikuje to głupie wrażenie. Zdemontować można. Chyba trzebaby zmienić centralny amortyzator, a stary zestaw możesz spokojnie sprzedać. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rembi Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 PO pierwsze nie wiem co ty masz za Drke ze niby tylko tylnie zawieszenie masz regulowane :/ ja tez mam wersje SHC i w tym modelu pompa tloczy olej do centralnego amortyzatora jak i rowniez do przednich upsow ;) Pozatym ten motor to enduro i mozna nim jezdzic rowniez na ulicy...regulacja w wersji SHC jest nie tylko po to aby sobie obnizyc siedzisko jak nie siegasz kopytami do ziemi ale i do utwardzenia go jesli jedziesz po dobrej drodze aby byl bardziej stabilny :) dlatego uwazam ze to jest naprawde zajebisty patent a mozesz to zdemontowac wykrecajac pompe ktora tloczy olej do amorkow :( PozdroP.S - Ja jak wyjezdzam na asfalt ustawiam zawieszenie w tryb low aby sie obnizyl i lepiej sie jezdzilo po dobrym asfalcie a w teren wiadomka tryb high zeby ostro popierdalac po dziurach :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Witam was !!!!!!!!!!!! Mialem dzisiaj wypadek na mojej dr (szyty lokiec,skrecona noga w kolanie i gips). Ewidentnie moj blad ;) :) I mam do was takie pytanie bo troche polamalem swoje moto (boli mnie to najbardziej.)Tak dokladnie to polecial na dziub praktycznie pionowo i walnal w asfalt i mam polamane tak: Cala owiewka od licznikow, licznik powyrywane doslownie wszytsko osobno plamany lewy handbar, przedni blotnik tez oostro pokiereszowany, lew nozka zgieta i wyrwana, rozwalone swiatlo z przodu, polamane 3 kierunkowskazy. Ile to bedzie wszystko okolo kosztowalo rozsadne ceny prosze podawac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 (edytowane) looo co zrobiles?? a jezeli chcesz to wszytko kupowac to wyjdzie ci kolo 400-500zł moze taniej( blotnik 60, lampa ceny zaczynaja sie od 120, handbary 100, a za kierunkami i licznikiem rozejzy sie gdzies w jakims serwisie albo komisie) obejzy dokladnie os ramy bo przy takim uderzeniu mogł przypadkiem ktoryś z kątów zmienic miare;/ Edytowane 15 Maja 2006 przez żubr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.