miruglosnik Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Witam.Mam prośbę do osób które są w posiadaniu lub mają dostęp do serwisówki lub coś w rodzaju instrukcji do tego motocykla proszę o kontakt.Z góry thxPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewMXR Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Witam,widze ze smigamy na tym samym sprzecie :D tu masz link do stronki z manualem do sp01(posiada dokladnie ten sam silnik) http://digilander.libero.it/nocturnus75/sp01.html Jak masz jakies pytania co do Gilery to chetnie postaram Ci sie pomoc :D Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miruglosnik Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 wielkie dzieki.przydadzą się...bo cos niemoge jej ustawic bo na niskich obrotach tak do 4500obr/min sie dlawi i trzeba lekko gaz odkrecac a potem idzie jak burza.nawet gdy z 1 startuje to sie dlawi a jak na taka pojemnosc to laki powinna palic a nie mulic..i niewiem jak to ustawic :P :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewMXR Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Masz mechaniczny APTS takze sprawdz czy jest on sprawny(mam do sprzedania sterowanie do tego typu :-) .Jesli jest zablokowany w pozycji otwartej to moto bedzie "mulowate" na niskich obr.A jesli to nie to, to sprawdz jeszcze filtr powietrza i swiece(czy zalewa,typ itd.) i wtedy podreguluj gaznik. Powodzenia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miruglosnik Opublikowano 25 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 No właśnie tak myślalem ze to przez ten zawor tak muli i sprawdzilem go ale on praktycznie niedziala i dopiero jak mu sie troce palcem pomoze to wtedy sie otwiera dalej.a wogole to swiece z dlugim czy krotkim sie wkreca? ;) :D A wogole jest u nas jakis serwis gilery?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewMXR Opublikowano 26 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2005 Swiece z dlugim gwintem!!! W baku(inaczej schowku :) )masz napisany zalecany typ swiecy! mozesz z gilerka podjechac do kazdego serwisu ale nie wszystko Ci zrobia(brak dostepu do niektorych czesci),najlepiej podstawowe czynnosci wykonac samemu :-) a z czesciami silnikowymi nie ma problemu(wszystko idzie dopasowac) gorzej z resztą(elektryka,plastiki itp.) Pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miruglosnik Opublikowano 27 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 Aha to gitarra bo na takiej właśnie śmigam ale warto zapytać :) :D a co do części to szukam zestawu naprawczego do zacisku przód i tył i klocków przód tył, no i stacyjke z kluczykiem pilnie kupie,tylko że niewiem zabardzo gdzie mogę to kupić :) :) .Najbardziej to mi na stacyjce zależy bo potrzebuje na miasto wyjechac ;) :D ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewMXR Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 Klocki kupisz bez problemu w kazdym sklepie motocyklowym, o reszte popytaj pod tym numerem 503 664 406 ten koles(z Zywca)ma baaardzo duzo czesci do Gilery 125! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miruglosnik Opublikowano 27 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 aha.dzieki :) :) dzwonie i pytam :) a jeszcze mam pytanie wlasnie o ten zawor apts bo ja mam go tak troche uchylonego i moto ma czkawke tak do 3tyś a potem ciagnie jak cholera.jak mam go ustawic bo patrzylem przy zapalonym moto jak to chodzi i dopiero jak popchne troche palcem ten plastik czarny i odkrece manetke to wtedy on sie dalej otwiera.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewMXR Opublikowano 28 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 Masz mechaniczny zawor ktory otwiera sie wraz ze wzrostem obrotow(jest tam zebatka w silniku),przy ok.6500 tys.obr. powinien otworzyc sie na maxa(czyli u Ciebie wszystko chyba gra ;) ).Ja mam elektroniczny zawor(silnik z 94) ale nie mam do tego sterowania i musze miec ciagle otwarty :) P.S nie baw sie w zadne ustawianie tego zaworu,jak dziala to lepiej nie ruszac tego :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miruglosnik Opublikowano 28 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2005 O kurdę to troche masz przerabane jak elektroniczny :) ;) Jatam ze swoim jeszcze pokombinuje bo jakos tak chodzi dziwnie albo mi sie wydaje(mokry wydech, przyszybkiej jezdzie kopci,niemoge zaplonu ustawić bo niewiem jak :-D ale chyba na magnecie, no i niemoge dostac opony na przod)Z gory thx za wszystkie rady pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewMXR Opublikowano 29 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 Heh zaplonu nie trzeba ustawiac(to nie komarek :-D ).Sciagnij tylko magneto i zobacz czy nie ma przesuniecia wzgledem fabrycznie zrobionych cech(raczej niemozliwe :) ) i to wszystko.A co do opony na przod to mialem ten sam problem niedawno(jakies 2 miechy poszukiwan)ale wkoncu udalo mi sie kupic na Motobajzlu w Katowicach(180 zl.).Jesli chcesz to moge dac Ci numer do tego kolesia bo sprzedaje oponki rowniez wysylkowo.Aha Micheline'a czy Dunlopa to kupisz bez problemu tylko ze cena...o.k 350 zl. :| A ten "mokry"wydech i kopcenie to raczej sprawka gaznika,swiecy a nie zaplonu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miruglosnik Opublikowano 29 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2005 No w sumie to nie komar :-D :-D :-D Ale próbować trzeba :) ;) A oponki znalazłem na http://www.e-motocykl.com.pl i to nawet niedrogie i hyba sprawie sobie na tył i na przód nówki (jakieś heidenau.. ale ładnie wygladają).A jeszcze mam pytanie odnośnie mieszalnika w maszynie-po odkreceniu pokrywy na ramieniu i na obudowie mieszalnika sa naciente kreski i jak one maja byc?? a drugie to z regulacja gaznika ile wykrecic srube od powietrza sie powinno zeby optymalna mieszanke mial?(ja mam chyba z 3 pełne obroty no i iglice na pierwszy zatrzask od gory :-D i smiga jak szalony no i trohe kopci podczas szybkiej jazdy)A z tym zaworem apts to sprubuje go dzis ustawic na zamkniety i zobacze czy go bedzie tak mulic na niskich obrotach no i czy bedzie sie otwierac samoczynnie....kurcze szkoda ze te serwisówki sa po włosku takto cos by sie wiecej wiedzialo o moto ;) :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewMXR Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Hmm z tym mieszalnikiem to nie wiem o co chodzi wogole :| Ile on Ci pali przy tym ustawieniu :-D Ja mam iglice na 3 rowku od gory a powietrze odk. niecale 2 obroty.Aha w tej serwisowce jest tez po angielsku :((o ustawianiu gaznika tez tam jest :-) ) Duzo info o Gilerkach 125 jest na forum www.gileraclub.de Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miruglosnik Opublikowano 4 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Dobra jush mam ustawienia w mieszalniku :P :P Troche musze ta maszynkę jeszcze dopracować bo dopiero ja od 2 tygodni mam :-D A iglice mam na pierwszym rowku od gory no i z 3 obroty na powietrze.Ale jeszcze poprobuje inaczej poustawiac i zobacze jak bedzie chodzil sprzecik.Bo narazie nadal go muli mimo ze zawor apts przekrecilem na zamkniety przy niskich obrotach :( :D [ Dopisane: 09-10-2005, 20:29 ]Witam Dołanczam kolejne pytanie :-D :-D Jak w tym sprzecie jest ze smarowaniem lancucha bo widze ze idzie jakis wezyk ale cos suchy jest bardzo :P :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.