Skocz do zawartości

Nie pali... :|


fik554
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

Jakas godzine temu wpadlem na genialny pomysl... Zachcialo mi sie podjechac do szkoly na dt80 przez las. Motocykl rozgrzalem, wszystko bylo cacy, zrobilem moze z 1km po asfalcie i wjechalem w teren. Jechalem lajtowo, bez zadnych skokow czy zakretow bokiem itd :D Nagle motocykl zacza zdychac... Tak jak by wylaczyc zaplon. Zredukowalem bieg i probowalem opanowac sytuacje lecz nic to nie dalo... Silnik zgas i nie dalo rady juz go odpalic. Po parunastu kopnieciach kaszle... taki dziwny strzal z wydechu :| Iskra jest, ale wydaje mi sie jakas taka slaba, paliwo jest. Zmienilem swiece nadal to samo :| Motor odpalil dopiero po holowaniu, lecz nie chcial wkrecac sie na obroty i gasna natychmiast po odpuszczeniu gazu :|

Poradzcie prosze co z tym zrobic bo jestem uziemiony :|

Moj sprzet to Dt80 Lc2 z 1995 roku.

Pozdr.

 

Ps. Przepraszam za wszelkie bledy ale generalnie jestem spozniony ponad 1h do szkoly... a 1Lo to raczej nie przyjemna klasa, a dzisiaj mam wywiadowke :)

Pozdr. :twisted: :twisted: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skad wiesz ze jest paliwo? Moze dalej niz do gaznika nie dochodzi wiec zajzyj do gaznika. Zobacz do filtra powietrza. Moze jakies lipne paliwo zalales ? I jak masz jeszcze inne swiece to zmien (wiadomo jak z tymi swiecami). A jak to nie pomoze to pozniej sie pomysli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem takie objawy jak zapomniałem przekręcić kranika od benzyny i motor na oparach jechał tak więc przyczyną może być brak paliwa czyli gaźnik do sprawdzenia/regulacji.Jeszcze sprawdż kompresję ,(przytkaj palcem otwór po wykręceniu świecy i sprawdż czy po ruszeniutłokiem powietrze mocno wypycha.

A i jak rowaliłem tłumik(pęknięty tuż przy kolektorze,przed dyfuzorem) to było podobnie ,silnik nie wkręcał się na obroty może masz nieszczelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe kolego, Ty się nie przejmuj motorem, bo napewno da się naprawić, Ty się zastanów co powiesz Pani Profesor :-D /pozdr i życze mniej takich problemów/

 

PS. podobny problem miałem w moim Simku, ale tu winą było lipne paliwo z jakże pewnej stacji :roll: Niedość ,że takie drogie to jeszcze hooojowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie straszmy kolegi' date=' że to modół. Myślę, że po przeczyszczeniu gaźnika i sprawdzeniu wszystkiego o czym wyżej mówili koledzy, motorek powróci do życia... PZDR[/quote']

Jasne! Najlepiej nic nie pisac niech sobie sam radzi :mrgreen: . Obstawiam swiece, modul, brudny filtr albo gaznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo jest lepiej :)

Po dluugich meczarniach odpalilem Dt na pych. Z kopa za hu%$ nie chciala palic :|

A wiec zeby nie bylo watpliwosci: Paliwo dochodzi, Filtr ok, Iskra jest.

I jest zonk, bo ponizej 3-3.5 tys moto gasnie. Jezeli odkrecisz manete w okolicach tych obrotow silnik jakby muli ? Co obstawiacie ? Brudny gaznik ? Wysokie obroty dzialaja normalnie. Generalnie wszytsko jest ok, poza praca na niskich obrotach...

Najdziwniejsze jest to ze stalo sie to nagle podczas jazdy... Moze cos bylo w paliwie ? Kropla wody w gazniku ?:roll:

 

Pozdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...