fik554 Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Witam...Jakas godzine temu wpadlem na genialny pomysl... Zachcialo mi sie podjechac do szkoly na dt80 przez las. Motocykl rozgrzalem, wszystko bylo cacy, zrobilem moze z 1km po asfalcie i wjechalem w teren. Jechalem lajtowo, bez zadnych skokow czy zakretow bokiem itd :D Nagle motocykl zacza zdychac... Tak jak by wylaczyc zaplon. Zredukowalem bieg i probowalem opanowac sytuacje lecz nic to nie dalo... Silnik zgas i nie dalo rady juz go odpalic. Po parunastu kopnieciach kaszle... taki dziwny strzal z wydechu :| Iskra jest, ale wydaje mi sie jakas taka slaba, paliwo jest. Zmienilem swiece nadal to samo :| Motor odpalil dopiero po holowaniu, lecz nie chcial wkrecac sie na obroty i gasna natychmiast po odpuszczeniu gazu :|Poradzcie prosze co z tym zrobic bo jestem uziemiony :|Moj sprzet to Dt80 Lc2 z 1995 roku.Pozdr. Ps. Przepraszam za wszelkie bledy ale generalnie jestem spozniony ponad 1h do szkoly... a 1Lo to raczej nie przyjemna klasa, a dzisiaj mam wywiadowke :)Pozdr. :twisted: :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Skad wiesz ze jest paliwo? Moze dalej niz do gaznika nie dochodzi wiec zajzyj do gaznika. Zobacz do filtra powietrza. Moze jakies lipne paliwo zalales ? I jak masz jeszcze inne swiece to zmien (wiadomo jak z tymi swiecami). A jak to nie pomoze to pozniej sie pomysli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 ja miałem takie objawy jak zapomniałem przekręcić kranika od benzyny i motor na oparach jechał tak więc przyczyną może być brak paliwa czyli gaźnik do sprawdzenia/regulacji.Jeszcze sprawdż kompresję ,(przytkaj palcem otwór po wykręceniu świecy i sprawdż czy po ruszeniutłokiem powietrze mocno wypycha.A i jak rowaliłem tłumik(pęknięty tuż przy kolektorze,przed dyfuzorem) to było podobnie ,silnik nie wkręcał się na obroty może masz nieszczelność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Hehe kolego, Ty się nie przejmuj motorem, bo napewno da się naprawić, Ty się zastanów co powiesz Pani Profesor :-D /pozdr i życze mniej takich problemów/ PS. podobny problem miałem w moim Simku, ale tu winą było lipne paliwo z jakże pewnej stacji :roll: Niedość ,że takie drogie to jeszcze hooojowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WaluS Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Ja stawiam na modół, kolega miał takie same obiawy, włozył modół od innej Dt i chodziła normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sniper77 Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Nie straszmy kolegi, że to modół. Myślę, że po przeczyszczeniu gaźnika i sprawdzeniu wszystkiego o czym wyżej mówili koledzy, motorek powróci do życia... PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Nie straszmy kolegi' date=' że to modół. Myślę, że po przeczyszczeniu gaźnika i sprawdzeniu wszystkiego o czym wyżej mówili koledzy, motorek powróci do życia... PZDR[/quote']Jasne! Najlepiej nic nie pisac niech sobie sam radzi :mrgreen: . Obstawiam swiece, modul, brudny filtr albo gaznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Menda Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Tez miałem ostatni raz problemy z obrotami (temat z Betą...)Niestety... musiałem wymienic całe magneto z cewkami i moduł... razem okolo 400zł :? ale dobra... dzisiaj juz Becia była na jednym kole :twisted: EDIT: zniwelowałem ilośc ortów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 13 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Nooo jest lepiej :)Po dluugich meczarniach odpalilem Dt na pych. Z kopa za hu%$ nie chciala palic :|A wiec zeby nie bylo watpliwosci: Paliwo dochodzi, Filtr ok, Iskra jest.I jest zonk, bo ponizej 3-3.5 tys moto gasnie. Jezeli odkrecisz manete w okolicach tych obrotow silnik jakby muli ? Co obstawiacie ? Brudny gaznik ? Wysokie obroty dzialaja normalnie. Generalnie wszytsko jest ok, poza praca na niskich obrotach... Najdziwniejsze jest to ze stalo sie to nagle podczas jazdy... Moze cos bylo w paliwie ? Kropla wody w gazniku ?:roll: Pozdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motokid Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Moze ssanie ci nawaliło i ciągle zade zbyt wielką dawke paliwa :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 A jak z kompresją ,sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 a jest ogolnie dobre ładowanie ?? ja w etce na egzaminie mialem sprzeta tak zje..... ze ponizej 4 tys to na skrzyzowaniu gasla :lol: widzial ktos trzymac moto na luzie powyzej 4 tys hehehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sniper77 Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Trzeba pogratulować nowoczesnego sprzętu polskim szkołom jazdy. Niestety to nie jedyny taki przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.