Skocz do zawartości

Kranik ewentualnie rezerwa


michasik2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie po co ludzie ucinają rurki w kraniku??. ostatnio jak jechałem moją etz 250 ( kranik otwarty - nie na rezerwie) chciałem sprawdzić ile przejadę na rezerwie. dobrze że kumpel zajżał do baku bo została resztka benzyny inaczej pchałbym motorek na stację.

przydałaby mi sie rezerwa ale wnioskuję że kranik w mojej etz ma ucięte rurki. co zrobić zeby mieć rezerwę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO i tak nic. Mialem to samo co u Ciebie + mala sciema. Kupujacy zaczal mowic ze na rezerwie zawsze jezdzi bo jakos lepiej idzie i wogole nie ma takiego problemu ze trzeba przelaczac kranik a jak sie to na skrzyzowaniu zdarzy to mozna spowodowac wypadek blabla. No to stwierdzilem ze nie zrobie mu na przekor i latalem na tej rezerwie do pierwszego tankowania. Przekrecam kranik na ON a tam wacha ciurkiem sie leje! Kranik KDX'a to conajmniej 100zł a do MZ grosze takze polecam zmienic. Ja moj problem zalatwilem uszczelka z detki ale rezerwy nadal nie mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...