Skocz do zawartości

silnik ETZ 251


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Powiem tak,zrobiłem remont silnika w b-stoku u P Marka.

Wał ,szlif,łożyska,simmer-rem kpt.Kruciec gażnika sam wypolerowałem .Zmontowałem sam do ramy,odpalam i śmigam.Ale,ale coś nie tak motor jest przymulony,nie ma tej mocy.Jadę do warsztatu na Murarska.

Kurcze Pan Marek dotyka ręką do tłumika,kolanko gorace,a końcówka zimna(letnia).Acha piepszona rura wydechowa zatkana.Właściciel kazał mi zakasać rekawy dał nożówkę i tnę pod opaską.wkład wypalamy,czyścimy i spawanie.Montaż i ojej jak tu powiedzieć?BERET SPADA Z GŁOWY OD KOPA.

Moja rada słuchać fachowców a nie dziadków oni leli olej LUX 1:20 i myślą,czym więcej oleju tym lepiej-BZDYRA.

Zapłon,gażnik regulacja no i nieszczesny wydech.Acha p.marek powiedział,że miałem szczęscie,ze nie zatarłem silnika latem była by kicha i wina na mechanika.

Pozdrawiam Robert z B-stoku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysztof

Witam.

Jestem zdziwiony że nie czytacie wcześniejszych postów jeszcze z czasów kiedy nie było oddzielnego działu MZ a tylko "MZ . technika.......".Pisałem kiedyś o wpływie zatkania tłumika na osiągi!!!!! Warto do tego wrócić. Polecam.

Krzysztof.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...