Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2003 Powiem tak,zrobiłem remont silnika w b-stoku u P Marka.Wał ,szlif,łożyska,simmer-rem kpt.Kruciec gażnika sam wypolerowałem .Zmontowałem sam do ramy,odpalam i śmigam.Ale,ale coś nie tak motor jest przymulony,nie ma tej mocy.Jadę do warsztatu na Murarska.Kurcze Pan Marek dotyka ręką do tłumika,kolanko gorace,a końcówka zimna(letnia).Acha piepszona rura wydechowa zatkana.Właściciel kazał mi zakasać rekawy dał nożówkę i tnę pod opaską.wkład wypalamy,czyścimy i spawanie.Montaż i ojej jak tu powiedzieć?BERET SPADA Z GŁOWY OD KOPA.Moja rada słuchać fachowców a nie dziadków oni leli olej LUX 1:20 i myślą,czym więcej oleju tym lepiej-BZDYRA.Zapłon,gażnik regulacja no i nieszczesny wydech.Acha p.marek powiedział,że miałem szczęscie,ze nie zatarłem silnika latem była by kicha i wina na mechanika.Pozdrawiam Robert z B-stoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 15 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2003 Hey, mam pytanko, ile Cie wyniósł remont silnika? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 16 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2003 Witam. Jestem zdziwiony że nie czytacie wcześniejszych postów jeszcze z czasów kiedy nie było oddzielnego działu MZ a tylko "MZ . technika.......".Pisałem kiedyś o wpływie zatkania tłumika na osiągi!!!!! Warto do tego wrócić. Polecam. Krzysztof. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.