rozek Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 W zakresie 6000-8000 tys.obr. moto szarpie,przerywa,a po kilkunastu sekundach wkreca sie na obroty i wszystko wydaje sie o.k. no to raczej wina zaworu wydechowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 jak powiedzieli przedmówcy :evil: wydech istotna sprawa, upodobnij go maxymalnie do oryginalnego, bo może być tak, że w pewnym zakresie obrotów jakieś nieciekawe rzeczy się dzieją ze strugą spalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 w mnie w AF1 było tak.. z kumplem głodni koni mechaniocznych postanowilismy stuningować zawor.. a co..:evil: okazało sie że przy maksymalnym otwarcu i zablokowaniu w tej pozycji motor stracił na mocy w zakresie od 3000-6500... a jedynym plusem było wczesniejsze kopniecie.. bio od 6800 a nie 7200obr... w sumie to czasem nawet potrafiła szarpnac... ale nie to ze nie chciała sie wkrecać.. tak wiec chyba wina zaworu tutaj odpada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewMXR Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Chyba juz wiem co jest nie tak.Zauwazylem metaliczne stukanie na niskich obrotach(tak jakby pierscienie)czyli wychodzi chyba na to ,ze tlok jest zbyt ''luzny'' i dlatego jest tez wiekrze dymienie i problemy z obrotami ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.