Skocz do zawartości

Ścigacz 125


AndrewMXR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w mnie w AF1 było tak.. z kumplem głodni koni mechaniocznych postanowilismy stuningować zawor.. a co..:evil: okazało sie że przy maksymalnym otwarcu i zablokowaniu w tej pozycji motor stracił na mocy w zakresie od 3000-6500... a jedynym plusem było wczesniejsze kopniecie.. bio od 6800 a nie 7200obr... w sumie to czasem nawet potrafiła szarpnac... ale nie to ze nie chciała sie wkrecać.. tak wiec chyba wina zaworu tutaj odpada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...