Lipton Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Rozpocząłem od termostatu. Wymontowałem go i okazał się walnięty, był otwarty – trwale zablokowany przez skrzywiony trzpień. Wymieniłem płyn chłodzący, były braki, około jednej trzeciej normalnej ilości, odpowietrzyłem układ. Przy jeździe motocyklem bez termostatu, temperatura na wskaźniku nie podnosiła się. Rozgrzałem motocykl na postoju, podniosła się wskazówka na zegarze mniej więcej do połowy, włączył się wentylator, a przez rurkę wyprowadzoną poniżej silnika zaczął wyciekać płyn chłodzący. Ostudziłem silnik, pojeździłem, a przy ponownym rozgrzaniu silnika, znowu to samo. Co się mogło stać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipton Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Póki nie dojdzie zamówiony termostat, jeżdżę bez niego. Płyn wycieka tylko jak się silnik rozgrzewa. Rozgrzewałem go dwa razy i wycieki były dość durze. Jak silnik jest zimny, nic się nie dzieje. [ Dopisane: 27-08-2005, 16:14 ]Wmontowałem termostat. Na trasie wszystko jest OK, tzn. trzyma teperaturę. Na postoju, jak rozgrzeję silnik i rośnie temperatura, około jednej czwartej na wskaźniku, wywala płyn chłodniczy do zbiorniczka do pełna, aż się zaczyna przelewać na zewnątrz. Jak wyłączę silnik, wciąga go z powrotem, do dolnej kreski na zbiorniku wyrównawczym. Słychać w przewodach jak przelewa się płyn chyba z powietrzem. Wydaje mi się, że albo coś nie tak jest z korkiem, albo gdzieś jest przytkany obieg płynu. Wydaj mi się więc, że płynu jest chłodzącego jest w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.