Gość Anonymous Opublikowano 10 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2003 Nie napiszę Wam tu wszystkiego ale jeśli Macie jakieś problemy ze swoim sprzętem to dajcie znać-na pewno pomogę.Przy okazji kupię części silnikowe do swojej (ETZ 150),jak coś Masz to napisz.[email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2003 mam Mz 251 e po remoncie, wymieniony tlok, korbowód, szlif cylindra, wał regenerowany, nie wiem niestety jak łożyska. Problem polega na tym, że przy schodzeniu z dużych obrotów na niskie pojawia się kilka metalicznych stuków. Kolega mi mówił że to łozysko. Czy jest się czym przejmować, czy można nadal jeździć. Proszę o odpowiedz.Tak to chodzi bardzo ladnie nic nie trzeszczy tylko przy zmianie obrotów z dużych na male sie to pojawia. czekam i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Moloch Opublikowano 16 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2003 Pytanie dosyć proste, a za razem bez odpowiedzi...Jaki ptrzebieg można otrzymać na ETZ 250? Przyznam, że motor został kupiony z magazynów policji z przebiegiem ok.14tys. nie jestem żółtodziobem , ale chciałbym poznać doświadczenia innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vesparider Opublikowano 9 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2003 --http://www.bcsopot.com.pl/hobby.html-- tutaj znajdziecie wszyscy odpowiedż ile można MZetą przejechać, zakładam z góry że się wszyscy zdziwią i napewno znajdą się tacy co się pukną w czoło. ale to prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2003 CO JEST WITAM WSZYSTKICH MAM TAKIEGO PROBLEMKA Z MOJĄ ECIĄ COS MI SIĘ TAK W GAZNIKU POKRĘCIŁO ŻE CHODZI ODWROTNIE TZN .JAK NA SSANIU TO CHODZI MIODZIO JA JAK ZWOLNIĘ SSANIE TO SAMA NABIERA OBROTÓW MNIEJ WIĘCEJ NA 5 000 OBR I GASNIE, GAŻNIK CZYSCIŁEM DWA RAZY, WSZYSTKIE DYSZKI SĄ LUX ,PŁYWAKI OK ,ILE MAJĄ BYC WYKRĘCONE SRÓBKI DO REGULACJI JAŁOWCA I MIESZANKI ,I CZY TO ŻE MOTO TAK BUJA MOŻE BYC WINĄ ZAPCHANEGO FILTRA POWIETRZA Z GORY THANKS ZA POMOC [/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3lement Opublikowano 3 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2003 mam Mz 251 e po remoncie, wymieniony tlok, korbowód, szlif cylindra, wał regenerowany, nie wiem niestety jak łożyska. Problem polega na tym, że przy schodzeniu z dużych obrotów na niskie pojawia się kilka metalicznych stuków. Kolega mi mówił że to łozysko. Czy jest się czym przejmować, czy można nadal jeździć. Proszę o odpowiedz.Tak to chodzi bardzo ladnie nic nie trzeszczy tylko przy zmianie obrotów z dużych na male sie to pojawia. czekam i pozdrawiam. no musze ci powiedzieć ze też tak miałem.......powodem są łożyska na wale te dwa duze boczne nie igiełkowe . ja mniałem to przez to ze poprzedni właścicel załozył zwykłe łozyska polskie w dodatku nieprzystosowane do takiej pracy (wysokich obrotów) a powinny być wysokoobrotowe z luzem C3 chyba .....stuki jaieś nieprzyjemne dzwieki pojawiały mi sie właśnie tylko jak wkręciłem ete na wysokie obroty np7tyyś i spuściłem z gazu podczas spadku obr. był brzydki efekt pracy lipnych łożysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 9 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2003 witam. mam problem z moja ETZ 150 i juz sam nie wiem co robic. chodzi o elektryke. wszystko chodzi miodzio tylko gdy wlacze swiatla - napiece spada do 6 V ! (instalacja 12 V) :? pozdrawiam i licze na pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.