Skocz do zawartości

Masz problem z ETZ-zajrzyj


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

mam Mz 251 e po remoncie, wymieniony tlok, korbowód, szlif cylindra, wał regenerowany, nie wiem niestety jak łożyska. Problem polega na tym, że przy schodzeniu z dużych obrotów na niskie pojawia się kilka metalicznych stuków. Kolega mi mówił że to łozysko. Czy jest się czym przejmować, czy można nadal jeździć.

Proszę o odpowiedz.

Tak to chodzi bardzo ladnie nic nie trzeszczy tylko przy zmianie obrotów z dużych na male sie to pojawia. czekam i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dosyć proste, a za razem bez odpowiedzi...Jaki ptrzebieg można otrzymać na ETZ 250? Przyznam, że motor został kupiony z magazynów policji z przebiegiem ok.14tys. nie jestem żółtodziobem , ale chciałbym poznać doświadczenia innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Vesparider

--http://www.bcsopot.com.pl/hobby.html-- tutaj znajdziecie wszyscy odpowiedż ile można MZetą przejechać, zakładam z góry że się wszyscy zdziwią i napewno znajdą się tacy co się pukną w czoło. ale to prawda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

CO JEST WITAM WSZYSTKICH MAM TAKIEGO PROBLEMKA Z MOJĄ ECIĄ COS MI SIĘ TAK W GAZNIKU POKRĘCIŁO ŻE CHODZI ODWROTNIE TZN .JAK NA SSANIU TO CHODZI MIODZIO JA JAK ZWOLNIĘ SSANIE TO SAMA NABIERA OBROTÓW MNIEJ WIĘCEJ NA 5 000 OBR I GASNIE, GAŻNIK CZYSCIŁEM DWA RAZY, WSZYSTKIE DYSZKI SĄ LUX ,PŁYWAKI OK ,ILE MAJĄ BYC WYKRĘCONE SRÓBKI DO REGULACJI JAŁOWCA I MIESZANKI ,I CZY TO ŻE MOTO TAK BUJA MOŻE BYC WINĄ ZAPCHANEGO FILTRA POWIETRZA Z GORY THANKS ZA POMOC [/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
mam Mz 251 e po remoncie, wymieniony tlok, korbowód, szlif cylindra, wał regenerowany, nie wiem niestety jak łożyska. Problem polega na tym, że przy schodzeniu z dużych obrotów na niskie pojawia się kilka metalicznych stuków. Kolega mi mówił że to łozysko. Czy jest się czym przejmować, czy można nadal jeździć.  

Proszę o odpowiedz.

Tak to chodzi bardzo ladnie nic nie trzeszczy tylko przy zmianie obrotów z dużych na male sie to pojawia. czekam i pozdrawiam.

 

no musze ci powiedzieć ze też tak miałem.......powodem są łożyska na wale te dwa duze boczne nie igiełkowe . ja mniałem to przez to ze poprzedni właścicel załozył zwykłe łozyska polskie w dodatku nieprzystosowane do takiej pracy (wysokich obrotów) a powinny być wysokoobrotowe z luzem C3 chyba .....stuki jaieś nieprzyjemne dzwieki pojawiały mi sie właśnie tylko jak wkręciłem ete na wysokie obroty np7tyyś i spuściłem z gazu podczas spadku obr. był brzydki efekt pracy lipnych łożysk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...