orzyl Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Ale jakieś uszczelniacze zaworowe , pierścienie tłokowe ? Może chociaż łańcuch rozrządu ? :-) U mnie po 80kkm ostatnio wzrasta zużycie oleju . wymieniony łańcuch rozrządu jakieś 25kkm temu (wczesniej nie zmieniany). uszczelniacze zaworowe nie ruszone, pierscienie tłokowe również te co fabryka dała. wszystko kwestia tego jak sie sprzęta szanuje, jak się go przygotowuje do jazdy, jakiego oleju sie używa i jak regularnie się go zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 ja mialem xj 600 z 125tyś przebiegu... embe mial w swojej prawdopodobnie 160tyś najechne. ale to nie sa wspolczesne sprzety tylko te "starej daty" które nie kręcą do dajmy 14tyś/min. Co ciekawe podzespoły w mojej bo rozkręcałem były w stanie dobrym, nie było jakichkolwiek rys na wałkach rozrzadu czy w skrzyni. silniki stosowane w transalpie, ntv czy AT sa znane z wytrzymalosci mimo dwóch cylindrów, poza tym silniki serii xj yamahy np stara 900 czy fj slyną z przebiegów ponad 200tyś. starsze hondy np cb 900 to wzory wytrzymałości. jednak wszystkie mają wspólną cechę, ich moce nie są wyżyłowane w stosunku do pojemności i nie kręcą obrótów ponad 10tyś. I nie wierze osobiście że współczesne ścigi pochwalą się takimi przebiegami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.