Skocz do zawartości

Jaki Przebieg ??`


Gość VoyteQ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale jakieś uszczelniacze zaworowe , pierścienie tłokowe ? Może chociaż łańcuch rozrządu ? :-)

 

U mnie po 80kkm ostatnio wzrasta zużycie oleju .

 

wymieniony łańcuch rozrządu jakieś 25kkm temu (wczesniej nie zmieniany). uszczelniacze zaworowe nie ruszone, pierscienie tłokowe również te co fabryka dała. wszystko kwestia tego jak sie sprzęta szanuje, jak się go przygotowuje do jazdy, jakiego oleju sie używa i jak regularnie się go zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem xj 600 z 125tyś przebiegu... embe mial w swojej prawdopodobnie 160tyś najechne. ale to nie sa wspolczesne sprzety tylko te "starej daty" które nie kręcą do dajmy 14tyś/min. Co ciekawe podzespoły w mojej bo rozkręcałem były w stanie dobrym, nie było jakichkolwiek rys na wałkach rozrzadu czy w skrzyni. silniki stosowane w transalpie, ntv czy AT sa znane z wytrzymalosci mimo dwóch cylindrów, poza tym silniki serii xj yamahy np stara 900 czy fj slyną z przebiegów ponad 200tyś. starsze hondy np cb 900 to wzory wytrzymałości. jednak wszystkie mają wspólną cechę, ich moce nie są wyżyłowane w stosunku do pojemności i nie kręcą obrótów ponad 10tyś. I nie wierze osobiście że współczesne ścigi pochwalą się takimi przebiegami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...