lukasz-aprilia Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Wrocilismy wlasnie z zona z trasy 250km/h i przy okazji odczepiania paskow tangbagu zwrocilem uwage, ze aku w Suzi jest dosc mocno goracy - nie parzy, ale wyraznie czuc bijace od niego gorace powietrze. Akumulator nowy (kwiecien 2005), regulator raczej tez ok, bo moj "magiczny panel" w czasie jazdy na trasie z dlugimi pokazywal 13,8-14V. Aku nie robi zadnych problemow z zapalaniem - po przestygnieciu takze normalnie ochoczo krecil rozrusznikiem. Czy to mozliwe, zeby akumulator tak rozgrzewal sie przy dluzszym ladowaniu na trasie, bo raczej od silnika to malo prawdopodobne? (w Suzi akumulator jest pod siodlem, ponizej wlotu airboxu). Poziom elektrolitu przed trasa byl po srodku skali, wiec takze w normie. Moze rurka odpowietrznika sie zasyfila lub zagiela??? Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.