Skocz do zawartości

Gorący akumulator...


Rekomendowane odpowiedzi

Wrocilismy wlasnie z zona z trasy 250km/h i przy okazji odczepiania paskow tangbagu zwrocilem uwage, ze aku w Suzi jest dosc mocno goracy - nie parzy, ale wyraznie czuc bijace od niego gorace powietrze.

 

Akumulator nowy (kwiecien 2005), regulator raczej tez ok, bo moj "magiczny panel" w czasie jazdy na trasie z dlugimi pokazywal 13,8-14V. Aku nie robi zadnych problemow z zapalaniem - po przestygnieciu takze normalnie ochoczo krecil rozrusznikiem.

 

Czy to mozliwe, zeby akumulator tak rozgrzewal sie przy dluzszym ladowaniu na trasie, bo raczej od silnika to malo prawdopodobne? (w Suzi akumulator jest pod siodlem, ponizej wlotu airboxu).

 

Poziom elektrolitu przed trasa byl po srodku skali, wiec takze w normie. Moze rurka odpowietrznika sie zasyfila lub zagiela???

Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...