Skocz do zawartości

Hard 450 a temperatura oliwy


Rekomendowane odpowiedzi

witam

po zastanowieniu sie stwierdzam ze cross 2T to jednak nie dlamnie wybiore hard enduro 450- 520 slyszalem ze takie sprzety nie nadaja sie na trasy ale na chlopski rozum w terenie maszyna znacznie bardziej sie grzeje niz na trasie oczywiscie nie jazda na full gazie ale tak 110 - 120 km/h gdzie v-max w wynosil by ze 160 (predkosci zmienne w zaleznosci od dobranego zestawu napedowego ) ja kto jest naprawde z tymi sprzetami ??

 

zastanawia mnie jeszcze jedno KTM 620 wersja hard enduro a wersja KTM 620 Adventure jestem pewnien ze maja ten sam silnik a wiec rowniez po 1.5 L oliwy a wersja Adventure to typowe turystczne enduro ze wzgledu na pelna zabudowe plastikami w takim razie ten moze a tamten nie mimo tego samego silnika no chyba ze wersja Adventure ma wieksze chlodnice

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiem ze 600+ to raczej nie hard enduro ale 400-500 ccm uzytkowana z glowa nie zajezdzi sie na trasie :roll:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...