Gość kiwigips Opublikowano 1 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2003 Czy ktos wykrecil cylinder 250tki na 300, lub zamienil cylindry? jedyna roznica miedzy silnika 251 a 301 to wieksza pojemnosc i gaznik? ale nie wiem jak wytrzymuje wal itd na 300, i jaka roznica z osiagami, mysle ze jak bedzie czas na wymiane tloka to wykrece sobie na 300, co sadzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepcio Opublikowano 10 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2003 roznica predkosci max jest mała troszke wiecej pali ale zato silnik jest bardziej elastyczny,i lepiej sie wkreca .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KONRAD.K Opublikowano 4 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2003 Ja myśle jezli CI jezdzi to narazie nieruszaj nic a jak sie cos zepuje to bedzie okazja zeby cos pomodzić a jak chodzi to jezdzic jezdzic i tyle ja tak uwazam ale rob jak chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2003 ciekawy pomysł :) gaznik , zębatki co jeszcze?ciekawe jak tam własciwosci trakcyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klubbheads Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Z tego co pamiętam to w 301 było zupełnie inne przednie koło z tarczą,blokada w stacyjce,kwadratowy zbiorniczek przedniego chamulca,podnużki kierowcy uchylne tak jak w crosach,kierownica- to wszystko co teraz przychodzi mi na mysl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.