Gość DS3222 Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Cześć,Jestem nowy na tym forum ale widzę, że można się czegoś ciekawego od Was dowiedzieć. Generalnie prawko posiadam od bardzo dawna ale nie jeździłem jak do tej pory zbyt dużo, nie miałem czym. Dziwnym trafem lub zrządzeniem losu ( dość szczęśliwym – było to kiedyś moje mażenie ) stałem się posiadaczem Virago XV 1100 rok 96 z przebiegiem 30 tyś km Reasumując proszę Was o rady dla początkującego ( jak się do niej zabrać na co zwrócić uwagę itp.) za co z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DS3222 Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Dzięki wszystkim za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 No jesli moto sprawne to sprawdzasz poziom oleju, cisnienie w ogumieniu, wlewasz benzyne i w droge! ;) Ale na powaznie- zacznij od wymiany oleju z filtrem, filtra powietrza, swiec. Sprawdz glebokosc bieznika w oponach ( powinno byc conajmniej 2 mm), stan okladzin w klockach i szczekach hamulcowych, poziom plynu hamulcowego, poziom oleju w dyfrze, podokrecaj wszystkie sroby ( w V-kach niezle wibruje i czasem sie odkrecaja), przeczysc klemy w akumulatorze i w zaleznosci od tego kiedy ostatnio bylo robione- ustaw luzy zaworowe i zsynchronizuj gazniki. I W DROGE!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DzikoExtrem Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 No jesli moto sprawne to sprawdzasz poziom oleju' date=' cisnienie w ogumieniu, wlewasz benzyne i w droge! :) Ale na powaznie- zacznij od wymiany oleju z filtrem, filtra powietrza, swiec. Sprawdz glebokosc bieznika w oponach ( powinno byc conajmniej 2 mm), stan okladzin w klockach i szczekach hamulcowych, poziom plynu hamulcowego, poziom oleju w dyfrze, podokrecaj wszystkie sroby ( w V-kach niezle wibruje i czasem sie odkrecaja), przeczysc klemy w akumulatorze i w zaleznosci od tego kiedy ostatnio bylo robione- ustaw luzy zaworowe i zsynchronizuj gazniki. I W DROGE!!![/quote']Popieram kolege w 100%!!!I przy okazji gratuluje zakupu sam choruje na takie cacko, ale powoli powoli i moze sie dorobie!! :( Pozdrawiam i szerokich asfaltow :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Napisalem to samo w watku "Virago 535 - kupiona i już problem" ale przerzuce dla ciebie i tutaj. Jesli nie kupowałeś od znajomego albo z baaardzo zaufanego źródła (komisy do nich nie należą) to powinieneś: 1 - wymienić olej i filtr oleju 2 - wymienić olej w przekladni kardana3 - wymienić lub bardzo dobrze oczyścić filtr powietrza4 - skoro przerywa to wymienić świece i kable5 - najlepiej byłoby wyregulować gaźnik i zawory (zanim wypalisz gniazda jak się podeprą zaworki)Popatrz jeszcze na uszczelniacze na przednim widelcu. Jeżeli lagi są mokre od oleju to wymień siemeringi. To można zrobić samemu jeśli ma się troche smykałki. Ale jeśli lagi są suche to wszystko jest ok, albo gorzej - nie ma wcale oleju! Niech ktoś z bardziej doświadczonych kumpli się przejedzie i zobaczy jak działa zawieszenie z przodu. No i po tym w drogę i jeżeli coś nie gra to pytaj na forum. Jak wydałeś 8 czy też 10 tys na motocykl to nie zepsuj go sobie oszczędzając 300 zł na początkowe wymiany i regulacje. Co do cen części i akcesoriów to możesz zobaczyć np. na www.sklepmotocyklowy.pl tam wpisz model motocykla i wyszukaj wsyzstko co do niego mają. Przypomnę, że warto napompować koła zgodnie z ciśnieniami napisanymi na naklejce (prawa strona wahacza tylnego).Pozdrawiam Viagrowca i zyczę miłej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DS3222 Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Dzieki !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DzikoExtrem Opublikowano 20 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2005 Taka maszyna to bedzie kolejny krok w mojej karierze motonity :!: :!: Moze juz w przyszlym sezonie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 Pozwole sobie wtracic swoje 3 grosze, mimo, ze mam co mam:Z tym dokrecaniem srub to nie zart, przejzyj wszystkie sruby, czy nie ma gdzies pozrywanych gwintow, luzow itd, co trzeba powymieniaj na nowe - nie baw sie w latanine tym, co akurat masz pod reka, srubki to nie majatek a dojechac do domu i zauwazyc, ze sie cos zgubilo to niezbyt przyjemne uczucie. Jesli opony wskazuja na duze zuzycie lub wiekowosc, wymien je na nowe i nie czekaj na nic - ja juz pchalem 20km swoja 60 kilogramowa Jawke na flaku, nie bylo to przyjemne, nie chce sobie wyobrazac jak by to bylo pchac 3 razy ciezsza Virowke. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.