taboret1 Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Jeszcze raz ja w sprawie Cagivy. Nie wiem jaką ona ma moc- podobno blokowane mają 15km. Moja w papierach ma napisane 11kW, ale podobno wiele motocykli 125 ma podobnie. Co można zrobić z silnikiem albo z czymkolwiek aby motorek był trochę szybszy? Nie chcę robić tego aby go katować. Słyszałem, że odblokowane Cagivy mają moc sporo większą. Niby ważną rolę odgrywa tłumik- coś o tym wiem:P, ale ryć w tłumiku i w ogóle najlepiej nigdzie na oślep ryć nie chcę. Jak na razie na własną rękę staram się zminimalizować opór powodowany przez przedni hamulec, który nie do końca działa jak powinien (zapowietrzony układ), ale już niedługo... Więc proszę o jakieś wskazówki :D Aha, przypomniało mi się ze na jakiejś niemieckiej stronie widziałem tuningowy zestaw zwiększajacy pojemnosc do chyba 200ccm, ale tylko w Niemczech i dośc drogi... więc to odpada. Ma ktoś jakieś inne pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Po pierwsze-odblokowanie silnika, sprawa normalna w 50ccm i 125ccm.Po odblokowaniu dysponują moca okolo 30 koni, Rs 125 osiąga moc okolo 34 koni więc Twój silnik powinien mięć cos kolo tego bo masz silnik taki sam jak w Cagiva Mito i one tez mają moc po odblokowaniu kolo 34 koni. 125ccm możesz też przerobić na 160ccm, nie slyszalem o kicie tuningowym na 200ccm. Dla mnie jednak odblokowana 125ccm ma wystarczającą moc po odblokowaniu żeby sobie szybciej pojeździć :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taboret1 Opublikowano 11 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Ok, a jak odblokowac? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Zapewne masz blokady na elektryce-modul najczęściej jest blokowany.Wydech tak samo.Poszukaj informacji o Roadsterze to będą metody na odblokowanie :D .Jest to Wloszka,tak jak moja,blokada na module :mrgreen:Moja ma zdjętą blokade obrotów z modulu a wydech jest też odblokowany-wyciskam ile fabryka da :D :twisted: Widać tylko czerwone pole :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taboret1 Opublikowano 11 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Szukam na googlach, szukam i nic :D Masz moze jakies stronki? Z tymi zestawami 200ccm moze mi sie pomyliło, ale jakieś napewno widzialem, moze faktycznie te, o których mówisz. A co do tej blokady obrotów- silnik wydaje mi się osiagac dosc wysokie obroty. Nie wiem jak to jest, to odłozę na pózniej. Na poczatek zajme sie wydechem. Tylko jak...Dzięki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 ja swoją odblokowaną Rs 50 moge zakręcić na luzie aż do 12tyś a na biegu dochodzi do 11tys(zamyka prawie obrotomierz). Wydechy w 2T są chyba bardzo podobnie blokowane-jakieś zwężki itp-strzelam,często tak czytalem o zwężkach ale dokladnie to niewiem,sam nie wybebeszalem sobie uklady wydechoego więc sie nie mądraluje :roll: :arrow: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taboret1 Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 No to pewno niezle wyje ten silnik ? :D Z elektronika pokombinujemy potem. Wczoraj po tym co napisalem jednak udalem sie do garazu. Probowalismy kiedys odkrecic tlumik ale cos nam nie szlo. Wczoraj po glebszym zastanowieniu jednak sie udalo. Po zdemontowaniu zobaczylem podejrzane pierscienie na tlumikach (nizej sa opisane fotki- tam wszystko jest widoczne- mozna zobaczyc). Pierscienie byly zamocowane na jakies dziwne nity do całosci tlumika. Nie chcialem tego rozwalac, ale okazalo sie ze przy drugim pierscieniu po nitach zostaly tylko slady :D wzialem mlotek, przecinak i go zdemontowalem. Okazalo sie ze pierscienie to nic innego jak przykrywka bo nieudolnym spawaniu ;) pomyslalem ze cos tam musi byc... Poszedlem dzisiaj do jednego goscia, ten boszka w miejscu tamtego spawu rozcial tlumik. W rurce z rozwidleniem prowadzacej od silnika nic nie ma. W koncowkach zauwazylem jakby taki lejek, ktory zmiejsza sie z kierunkiem przeplywu spalin. Wydaje sie, ze nie bedzie dalo sie go usunac. Konczy on sie wylotem grubosci malego palca... Powiekszyc ten wylot?? Co dalej... Z drugiej strony gdzie jest wylot spalin na zewnatrz, caly tlumik jest dosc gruby, jednak spaliny nie maja zaduzo miejsca przy ujsciu- moze 2mm z kazdej strony. Odkręcilem srube trzymajaca kopule i po meczarni srubokretem wydostalem ja, razem z druga kopula. Powinna byc ona taka jak na zdjeciu, czy jakas ja przerobic? Pod kopula widoczna jest blaszka wprasowana albo cos w tym stylu.. Spaliny przechodza przez 4 dziury w tej blaszcze o srednicy okolo 5mm. Moze zrobic wiecej tych dziur, albo te rozwiercic?Obejrzyjcie i doradzcie :P Moto wg. moze byc glosniejsze, ale bez przesady:) To te fotki: -koncowka tlumika i w czesci wydostana z koncowki kopulka. -pierwsza czesci tlumika- rurka od silnika poprzez rozwidlenie odcieta od koncowek -lezace koncowki obok rury z rozwidleniem i pierscienie zaznaczone czarnymi strzalkami. Ten szary kolor przy krawedzi odciecia to wspomniany "solidny" spaw - blaszka w koncowce i 4 dziury przez ktore ulatuja spaliny (widac ja dzieki sciagnieciu kopulek) -widok koncowki od strony wlotu spalin, lejek i cienki wylot. Aha, tlumiczek oczywiscie oczyscilem z ogromnej ilosci sadzy, a takze zalalem benzyna i wypalilem od srodka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taboret1 Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 A z ta elektronika to troche mnie zaciekawiles... Czy trzeba zmieniac modul czy go sie przerabia? Gdzie to zrobic i ile kosztuje takie wybajerowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Oj niewiem...niewiem.Elektrykiem nie jestem i niechce nic tu mówić bo moge burdelu Ci narobić.W niektórych motocyklach sie zmienia moduly a w niektórych cos sie z kabelkami grzebie :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 szczerze to ja nie polecam odblokowywania ! ja mialem odblokowana Cagiva Mito 125, ktora samemu rozkulalem do 190 km/h (z kumplem do 175...) robi wrazenie jak na 125 ccm ! i co z tego jak wtedy te silniki sa eksploatowane na maxa ! (mi sie 3 razy zatarla) wiec ode mnie z doswiadczenia (zeby zabezpieczyc przed zatarciem )- jezeli chcesz odblokowywac, to radze chociaz wlewac zawsze troche (np. 100 ml) oleju do zbiornika (mimo dozownika !) i czasem nie przestawiaj iglicy (wtedy wiecej pali, ale tez wiecej idzie) powinna byc na srodkowym zabku ! no i olej - PELEN syntetyk - zawsze ! ja stosowalem Castrol (3 lata temu za 1L placilem 150 zl - to pogladowo podalem, zebys wiedzial zeby nie kupowac jakis gownianych!) Powodzenia ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taboret1 Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Jeju, az tak katowac jej nie chce... Chodzi o to zeby motocykl byl pewniejszy w prowadzeniu, przy wyprzedzaniu itp. Predkosc 90km/h czy 100 mi wystarczy.. Tylko lubie czasem przyspieszyc.. Olej?- chyba powroce do Castrol'a TT. Moto ma 25 000 km przebiegu. Po półsyntetycznym moge wlac syntetyk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Siwy mowi, ze masz taki sam silnik jak przy Mito (tam zalecaja pelen syntetyk ! ) wiec ja lalem syntetyk wlasnie Castrola TT (ale u mnie na zamowienie on byl w tamtych czasach!) zjedz prawie caly polsyntetyk i jak ci sie zaswieci kontrolka to wlej TT ! (chyba, ze o kontrolke nie jestes pewny - to sprawdzaj co jakis czas !) jezeli faktycznie nie chcesz jej katowac to powinno byc ok. ! dobrze zaczales - od tlumika ! niestety ja juz mialem go wybebeszonego, wiec ci nie powiem ! ale mozesz sam poprobowac... sprawdzales co masz pomiedzy scianka z 4 dziurami, a lejkiem ? (cienki wylot na koncu zostaw :D co do zmiany konikow na module to poszukaj na necie - ktos sie powinien oglaszac (chyba nawet na allegro kiedys cosik bylo !) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taboret1 Opublikowano 13 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 sprawdzales co masz pomiedzy scianka z 4 dziurami, a lejkiem ? Raczej nie bede mial jak dokladnie tego sprawdzic. Wytezajac wzrok widac prostopadla siatke a wlasciwie blaszke z wieloma dziurami polozona prostopadle do obwodu okregu konczacego lejek a rownolegle do rury-calego tlumika. Sam lejek ma spora glebokosc. O oleju pomysle, o elektronice tez :D Nie wiem czy nie zostawie tego tlumika tak jak jest, oprocz tego ze chyba wywale kopulki albo powieksze dziury w tej blaszcze z 4 dziurami :D Chyba ze ktos wie jak zrobic to lepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 racja - niech ktos doradzi, kto bedzie sie dobrze znal ! a narazie nie kabinuj ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taboret1 Opublikowano 14 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 ...niech ktos doradzi... Otóz to. A gdzie mogę znalezc cos o tych modulach bez blokady obrotow itp? Szukalem na googlach ale nic do tego motocykla nie widzialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.