Skocz do zawartości

SHL M17 GAZELA co się dzieje??


luzi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Odrazu mówię że nie znam się zabardzo i mogę pisać bzdury,proszę o wyrozumiałość.

 

Kiedyś pojechałem sobie gazelką na małą rundke po okolicy.Na początku wszystko było ok,ale z upływem czasu miałem wrażenie jakby gazela chciała jechać do tyłu,muliło ją strasznie jak sie dodawało gazu.W końcu stanęła i koniec jazdy.Nie chciała odpalić.Na popych się raz udało,ale dalej ciągło do tyłu.Odprowadziłem moto do domu i poszedłem do kumpla się spytać co to mogło być.Powiedział że tak się dzieje przez źle ustawiony zapłon czy coś takiego.Mówił że to się reguluje jakąś śrubką.przyszedłem do domu odkręciłem ten dekielek z prawej strony,i na środku była taka śrubka.Dokręciłem ją z ciekawości,bo była poluzowana.Gazela po tym zabiegu odpaliła.

Więc tak:

chciałbym wiedzieć czy to była wina zapłonu;

czy tak się go ustawia bo ja nie wiem może się sam naprawił;

jeżeli nie tak to jak się ustawia??jeżeli nie zapłon to co było przyczyną usterki??

 

Proszę o wyrozumiałośc bo jestem laikiem w tych sprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, podobni jesteśmy.

Ta śruba co dokręciłeś do wału to była śruba mocująca krzywkę

Musze poszukać dokładnej instrukcji co do zapłonu, mam gdzieś orginalną książeczkę.

 

Dobrze nie pamiętam ale po ściągnięciu dekielka będą na bokach chyba trzy śrubeczki należy je poluzować, i w pewnym miejscu z tej podstawi wystaje wypustek musi on wyć spasowany pomiędzy takimi dwoma.

 

gg 1788546

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik