Gość krzysiekosiem Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 A więc tak wymieniłem ta prowadnice co była po**bana ze starych gaźników,no i wymieniłem przepustnice tak jak mówiłeś na te co niemaja luzów.Cały gaźnik wyczyściłem wszystkie dysze,no i n iewiem co moge jeszcze zrobić.A on ja ruszam to się muli je3dzie ale bardzo powoli do 5,6 tysięcy obrotów a potem dostaje kopa.Tak jak by się zalewał albo za duzo powietrza albo za mało paliwa,niemam pojęcia,jestescie moją ostatnia szansą.Na wolnych chodzi równo przy przegazówce wkręca się dobrze ale jakby z opóźnieniem ale to może mi sie wydawać.Jechałe nim 190 no i powyźej 6 tysięcy idze zajebiście.Poniźej 6 tysięcy jak odkręcam gaz to to zmienia się dzwięk tak jak by przerywał.Świece są nieorginalne ale chyba by teź przerywał na wysokich obrotach.Niemam pojęcia co jeszcze moge zrobić..A coś z zapłonem,niemam pojęcia naprawde.no a jak zimny i dam mu gazu to się muli i gaśnie ajk powoli go pogazuje i przejdzie 5 tysiędcy obrotów to jest dobrze a poniżej 5 tysięcy znów to samo.Co moge ci jeszcze napisać.Nieidzie ruszać ze skrzyźowań to jest najgorsze.Modól jest napewno ok.dysze są 105Stare iglice miały wyrobienie tam gdzie wchodzą w dysze w tych niema nawet ryski.Jeźeli były by wam potrzebne jeszcze jakieś wskazówki to napioszcie.Dzieki z góry.POZDRO :buttrock: :flesje: ;) :) :D ;) :P :P :buttrock: :buttrock: :evil: :( :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.