Skocz do zawartości

kolejny post o GS500


Rekomendowane odpowiedzi

właśniej jestem po 10 godzinie jazdy :( na prawko i juz szukam sobie jakiegos sprzeta. Mam od pewnego czasu na oku GS 500 ale jednak bardziej podoba mi sie ZXR 400. Jednak po przeczytaniu kilku postow na temat ZXRek doszedlem do wniosku ze te motory sie tylko psuja i czesci do nich dostac do cud. Mam pytanie czy naprawde kupno takiego motoru to blad???? czy one sa naprawde takie awaryjne???? :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niee!! nie są awaryjne tyle że trzeba o nie dbac.. i to bardziej jak o inne.. w koncu to kawasaki... i inna sprawa jest też temat znalezienia sobie ładnej nie wylatanej sztuki.. na allegro jest ZXR 400 z przebiegiem 156 tys :( fakt że po remoncie ale lata :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymagaja duzego wkladu finansowego??? bo ja sie za bardzo nie znam na motorach. dopiero zaczynam je poznawac :( i chcialbym wiedziec jaki jest roczny koszt utrzymania motoru. zakladajac ze poczatkowo bede jezdzil bardziej turystycznie :twisted: . tak mniej wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymagaja duzego wkladu finansowego??? bo ja sie za bardzo nie znam na motorach. dopiero zaczynam je poznawac :( i chcialbym wiedziec jaki jest roczny koszt utrzymania motoru. zakladajac ze poczatkowo bede jezdzil bardziej turystycznie :twisted: . tak mniej wiecej.

 

Użyj wyszukiwarki to nie boli był już taki temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiana oleju co 5000-6000 tys (i to na jakiś lepszy) czeste regulacje zaworów.. no i ogólenie nie ma co krecić za wysoko bo nie ma odciecia zapłonu przez co kreci sie bez opamietania nawet i do 16-17 tys a to z regóły nie konczy sie najlepiej (zawory spotykają sie z tłokami.. silnik do wymiany).. kilka razy miałem na obrotomierzu 16 tys i nic sie nie stało ale moj kumpel np raz dał i mu sie skonczył silniczek.. wiec moze miałem jakas dobrą sztuke ?! Przez 5000 km trafiła mi sie zmiana rozrzadu i od razu reg. zaworów (pech ze trafiło na mnie) oraz jedna ustarka.. rozpadło sie łożysko na zabierkau zębatki tylnej bo jkais debil (któryś z poprzednich włascicieli) nie założył dystansu..Silniczek chodzi w miare ładnie (tak jak to kawa głosny koszyk sprzegła i przy wyjebanym rozrzadzie słychać łańcuszek.. w ładnym egzeplazu przy wcisnieciu sprzegła nie powinno słychac żadnych chałasów ) Tak to motorek bezproblemowy... polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do konkretnych cen to:

Olej jakies 30zł za litr + filtr (samochodowe od mazdy 323f pasują) 13zł

Regulacja rozrzadu ok 100-200zł zależy kto lub gdzie

A np łańcuszek rozrzadu 130zł/ slizg napinacza 105zł

Wicej wydatków nie miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...