boyu Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 właśniej jestem po 10 godzinie jazdy :( na prawko i juz szukam sobie jakiegos sprzeta. Mam od pewnego czasu na oku GS 500 ale jednak bardziej podoba mi sie ZXR 400. Jednak po przeczytaniu kilku postow na temat ZXRek doszedlem do wniosku ze te motory sie tylko psuja i czesci do nich dostac do cud. Mam pytanie czy naprawde kupno takiego motoru to blad???? czy one sa naprawde takie awaryjne???? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 niee!! nie są awaryjne tyle że trzeba o nie dbac.. i to bardziej jak o inne.. w koncu to kawasaki... i inna sprawa jest też temat znalezienia sobie ładnej nie wylatanej sztuki.. na allegro jest ZXR 400 z przebiegiem 156 tys :( fakt że po remoncie ale lata :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boyu Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 wymagaja duzego wkladu finansowego??? bo ja sie za bardzo nie znam na motorach. dopiero zaczynam je poznawac :( i chcialbym wiedziec jaki jest roczny koszt utrzymania motoru. zakladajac ze poczatkowo bede jezdzil bardziej turystycznie :twisted: . tak mniej wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 wymagaja duzego wkladu finansowego??? bo ja sie za bardzo nie znam na motorach. dopiero zaczynam je poznawac :( i chcialbym wiedziec jaki jest roczny koszt utrzymania motoru. zakladajac ze poczatkowo bede jezdzil bardziej turystycznie :twisted: . tak mniej wiecej. Użyj wyszukiwarki to nie boli był już taki temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boyu Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 wyszukiwanie nie boli ale jakos nie moge tego znalesc :o wiec jak ktos moze to niech mi odpoiowe ile kosztuje utrzymanie motoru zebym wiedzial jakie ile kasy musze miec :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 zmiana oleju co 5000-6000 tys (i to na jakiś lepszy) czeste regulacje zaworów.. no i ogólenie nie ma co krecić za wysoko bo nie ma odciecia zapłonu przez co kreci sie bez opamietania nawet i do 16-17 tys a to z regóły nie konczy sie najlepiej (zawory spotykają sie z tłokami.. silnik do wymiany).. kilka razy miałem na obrotomierzu 16 tys i nic sie nie stało ale moj kumpel np raz dał i mu sie skonczył silniczek.. wiec moze miałem jakas dobrą sztuke ?! Przez 5000 km trafiła mi sie zmiana rozrzadu i od razu reg. zaworów (pech ze trafiło na mnie) oraz jedna ustarka.. rozpadło sie łożysko na zabierkau zębatki tylnej bo jkais debil (któryś z poprzednich włascicieli) nie założył dystansu..Silniczek chodzi w miare ładnie (tak jak to kawa głosny koszyk sprzegła i przy wyjebanym rozrzadzie słychać łańcuszek.. w ładnym egzeplazu przy wcisnieciu sprzegła nie powinno słychac żadnych chałasów ) Tak to motorek bezproblemowy... polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2005 a co do konkretnych cen to:Olej jakies 30zł za litr + filtr (samochodowe od mazdy 323f pasują) 13zł Regulacja rozrzadu ok 100-200zł zależy kto lub gdzie A np łańcuszek rozrzadu 130zł/ slizg napinacza 105zł Wicej wydatków nie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.