Skocz do zawartości

junak gaznik


KubaMart
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.junak.riders.pl/gas.htm - tu masz dokladny opis co i jak z gaznikiem ...

 

http://www.junak.riders.pl/IMG/poziom.htm -a tu to male urzadzonko do sprawdzania poziomu.

 

Ale jak na mnie to wszystko da sie ustawic na oko , ucho , i kolor elektrody... Poprostu wykrecasz swiece (iskra fe 65) i sprawdzasz jaki ma kolor elektroda... Bialy , szary , popielaty - mieszanka zbyt uboga , przekrecamy komora plywaka odwrotnie do wskazowek zegara... Czarny osad na elektrodzie (suchy - nie oleisty) swiadczy o zbyt wysokim poziomie paliwa w komorze , obracamy ja zgodnie ze wskazowkali zegara... Kolor rdzawy - wszystko ok , nic nie dotykamy :(

 

Ogolnie regulacje powinno sie wykonywac podginajac blaszke dociskajaca iglice plywaka , lecz wiem z doswiadczenia jakie to toporne. Przekrecanie komory plywaka jest dopuszczalne lecz bez przesady... max kilka stopni. Sprawdzanie koloru swiecy dokonywac po przejechaniu kilkuset metrow na cieplym silniku ze srednia predkoscia obrotowa oscylujaca w granicach 3500-4500 obr/min , gasic motor odcinajac jednoczesnie doplyw pradu i zamykajac rolgaz. lecz jesli masz mozliwosc to lepiej by bylo wykonac urzadzonko doustawiania poziomu (wcale nie jest takie trudne) i ewentualnie pojechac na stacje diagnozy spalin... chociaz nie ... bo by juz cie nie wypuscili na drogi :D

 

 

Pozdrawiam !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...