KubaMart Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 witam i mam kolejne proste pytanie jak sie regolje poziom paliwa w junaku i po cosie to robi i jak powinien on byc ustawiony gaznik jest orginalny <pegaz > pozdrawaim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikas Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 http://www.junak.riders.pl/gas.htm - tu masz dokladny opis co i jak z gaznikiem ... http://www.junak.riders.pl/IMG/poziom.htm -a tu to male urzadzonko do sprawdzania poziomu. Ale jak na mnie to wszystko da sie ustawic na oko , ucho , i kolor elektrody... Poprostu wykrecasz swiece (iskra fe 65) i sprawdzasz jaki ma kolor elektroda... Bialy , szary , popielaty - mieszanka zbyt uboga , przekrecamy komora plywaka odwrotnie do wskazowek zegara... Czarny osad na elektrodzie (suchy - nie oleisty) swiadczy o zbyt wysokim poziomie paliwa w komorze , obracamy ja zgodnie ze wskazowkali zegara... Kolor rdzawy - wszystko ok , nic nie dotykamy :( Ogolnie regulacje powinno sie wykonywac podginajac blaszke dociskajaca iglice plywaka , lecz wiem z doswiadczenia jakie to toporne. Przekrecanie komory plywaka jest dopuszczalne lecz bez przesady... max kilka stopni. Sprawdzanie koloru swiecy dokonywac po przejechaniu kilkuset metrow na cieplym silniku ze srednia predkoscia obrotowa oscylujaca w granicach 3500-4500 obr/min , gasic motor odcinajac jednoczesnie doplyw pradu i zamykajac rolgaz. lecz jesli masz mozliwosc to lepiej by bylo wykonac urzadzonko doustawiania poziomu (wcale nie jest takie trudne) i ewentualnie pojechac na stacje diagnozy spalin... chociaz nie ... bo by juz cie nie wypuscili na drogi :D Pozdrawiam !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.