kropelka_350 Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 A masz blaszki dystansowe?? One sa miedzy korbowodem a tlokiem osadzone na sworzniu. Bez nich tez jest duzy halas.Tymi blaszkami są podkładki zabezpieczające igiełki przed wypadnięciem z główki korbowodu. Mają koło 3 mm grubości, niezałożenie ich może spowodować przesunięcie się korbowodu na sworzniu a tym samym jego skrzywieniem. Piszesz, że to słychać tak jakby sie zacierał silnik. Skoro wał jest po regeneracji to być może żle zostały spasowane łożyska igiełkowe.Rozio, jak jesteś w stanie to stwierdzić to napisz z kąd dochodzą te stuki, byłoby łatwiej określić co to może być za przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.