Skocz do zawartości

Silnik S131


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No silnik faktycznie zapowiadal sie super , ale nie z powodu samej regulacji zaworów (jesli ci sie przestawia za szybko to polecam wstawic gumowy oring)

Raczej najbardziej wartosciowa zmiana bylo wstawienie altka na wal , i uszczelnienie wtrysku oleju do walu , dodatkowo tez samo poprawienie konstrukcji glowicy dzieki czemu udalo sie wykrzesac kilka konikow wiecej z tej samej konstrukcji. Jedynie to powatpiewam w rozwiazanie samego iskrownika , ktory moze miec podobny problem ktory posiadala pradnica SO3 , zalewanie olejem :x . Watpie czy uszczelnienie po przez dekiel bylo wystarczajace tak by nie przeleciala ani kropelka (zwlaszcza na niskich obrotach kiedy to w komorze korbowej panuje cisnienie)

 

Pozdrawiam !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie, z iskrownikiem moglby byc problem... Co do zaworow - w moim przypadku oringi nie wiele pomogly... Myslalem o tym, zeby wytoczyc nowe sruby zamiast mimosrodow, i zalozyc pieski z reg. od fiata. To by bylo cos. Myslicie, ze trzeba by bylo taki nowe walki odpowiednio utwardzic w procesach cieplnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie uwazam, ze nalezaloby to przyn. naweglic. Tam pieski na duzych obrotach chodza dosyc szybko :) przy slabym smarowaniu (co moze sie zdazyc) mogloby sie cos zatrzec :twisted: chyba, ze jakas stal narzedziowa szybkotnaca... ale kogo na to stac :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...