Arthur194 Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Chodzi mi o model gaźnikowy. Paliwo powinno lecieć przy otwartym kraniku oraz odpalonym silniku, kiedy to z jednego wężyka podawane jest podciśnienie. Zdjąłem ten wężyk i kiedy w niego dmuchnałem to paliwo poleciało. A powinno być chyba na odwrót, przy zaassaniu powietrza powinno polecieć do wężyków zasilających gaźnik. Czyżby to było coś nie tak z kranem paliwowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthur194 Opublikowano 1 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Hehe. Już rozwiązałem problem. W kurku paliwowym są dwie rurki do podciśnienia i nadciśnienia. Ta do nadciśnienia służy do zalania gaźników po założeniu baku. A ja do niej podłączyłem rurkę podciśnieniową, stąd ten kłopot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.