rybson13 Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 mam swoja etke od wakacji gdy kupowalem zostalem poiformowany przez sprzedajacego ze akumlator do wymiany co sie dzieje... kontrolka ladowania gasnie przy 1500 obrotow wszystko chodzi pieknioe ladnie dopuki niewlacze swiatel akumlator nagle tak jak niebylby ladowany i motor po paru kilometrach gasnie wtedy wylaczam swiatal i sie wtedy laduje od poczatku znowu moge je wlaczyc i po chwili znowu motor gasnie akumlator jest chyba dobry bo wkladalem do kumpla do etz250 i jezdizlem na nim z 15 minut na dlugich swiatalach i kierunkowskazach na wolnych obrotach nie probowal motor zgasnac wiec to nie jego wina... wiem musze sprawdzic ladowanie na ile powinno byc ustawione?? bo bede chcial to zrobic czego to moze byc wina jesli to niebedzie ladowanie aha i teraz czasem jezcze postojowki mi niechodza nieiwme czy to jakies zwarcie bezpieczniki regulator napiecia niech ktos doradzi a tak pozatym jestem tu nowy :D 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 17 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2005 na 100% ladowanie !!napewno to bedzie regulator napiecia alternatora.przeczysc go dobrze bo o ile sie orientuje to w MZ sa mechaniczne ( sam mam MZ ale u mnie jest wstawiony odkad kupilem regulator od POLONEZA ).Kolega mial identyczne objawy i jak sie okazalo trzeba bylo toto przeczyscic i ustawic odpowiednie napiecie.szczerze mowiac nie powiem ci ile powinno byc ale pewnie kolo 13,5 V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.