Sputnick Opublikowano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2005 Moze sie przegrzewa ? -zle ustawiony zaplon-mieszanka za uboga/za bogata-zanieczyszczony filtr powietrza-za malo/za duzo miksolu-nagar w silniku-tlumik i rura zatkane nagarem-poslizg sprzegla-niewlasciwa wartosc swiecy-hmulce blokuja podczas jazdy Pozatym z tymi hamulcami sprawdz ,bo moze byc tak ze jak sie ugina zawieszenie pod ciezarem z tylu to naciaga sie linka/pret hamulca i hamuje leciutko Sprawa dwa:to moze byc tlok i cylinder. u mnie chart sie przegrzewal przez wypracowany wal i cylinder. wlasnie jak jechalem w dwie osoby to po parenastu kilometrach musialem redukowac na dwojke a w koncu juz wogole nie jechal i musial sie studzic Pozdrawiam Sputnick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras Opublikowano 18 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2005 tlumik -> przetkany, lacznie z kolankiem kranik -> wyczysczonygaznik -> bylo troche syfu, przeczyscilemzaplon -> jest ok. swieca -> padnieta...... Po wymianie swiecy jest o wiele lepiej. Dziekuje wszystkim za pomoc, mam nadzieje ze bede mial okazje sie odwdzieczyc :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2005 sprawdz cewke wysokiego napiecia,to typowy obiaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.