zazu Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 A iwec jak byscie mieli wybierac miedzy tymi 2 modelami to co byscie wybraliSuzuki RG 125 1994Yamaha TZR 125 1993Interesuje mnei czy RG jest 2 czy 4 suwem i jakimi cieszy sie osoagami spalaniem zywotnoscia, wygoda podczas jazdy itp itdz gory wam dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 RG125 jest dwusuwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazu Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 a co powiesz na temat wymiarow osiagow itp itd ? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 a co powiesz na temat wymiarow osiagow itp itd ? ?Duzo Ci nie powiem bo nie mialem z takimi sprzetami do czynienia.Wersje nie zdlawione osiagaja ok.150-160km/h.Na reszte opowiedzi poczekaj az inni sie wypowiedza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Zapomnij o dwusuwach!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Zapomnij o dwusuwach!!!!!!!Nie rozumiem :roll: Czego Ty chcesz od dwusuwow??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Zapomnij o dwusuwach!!!!!!! Mam podobne zdanie. Dlaczego? Mniej trwałe, bardziej kłopotliwe i "himeryczne" w codziennej eksploatacji.Wiesz .... praca czterosuwa jest uporządkowa, przewidywalna i wiadomo co od czego, natomiast dwusuw tak prawdę mówiąc pracuje bo taki ma akurat kaprys :mrgreen: Wybór jednak jak zawsze należy do Ciebie Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazu Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 niestety nei podnieca mnei jazda 100km/h 4 suwemwole krocej a szybciej, dynamiczniejmoj wybor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Co Wy do cholery chcecie od dwusuwow?Przeciez takie 125 sa dla poczatkujacych i z racji swojej prostoty sa latwiejsze i tansze do naprawy niz bardziej skomplikowane czterosowy.No i sa bardziej wydajne przez co maja lepsze osiagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 Co Wy do cholery chcecie od dwusuwow?Przeciez takie 125 sa dla poczatkujacych i z racji swojej prostoty sa latwiejsze i tansze do naprawy niz bardziej skomplikowane czterosowy.No i sa bardziej wydajne przez co maja lepsze osiagi. I cała prawda co mówisz, tyle, że o ile uda się kupić "zdrowego" 4takta to w ogóle nie trzeba będzie się do niego dotykać, a części oryginalne do 2taktów liczy się w setkach złotych. Co z tego, że młody (niezamożny) człowiek kupi za małe $ padakę, jeżeli będzie musiał wydać nie wiele mniej na części. A przy dobrym "łyżkowaniu" w 2 suwie duży, drogi serwis robi się co sezon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazu Opublikowano 30 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 cos za cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 cos za cos No! Jak po kilkuset km skończy się silnik w RG, a będzie dopiero początek sezonu, na części dostaniesz termin realizacji 3 tygodnie (a czekać będziesz 2 miesiące), za które będziesz musiał zapłacić 2000 pln to wtedy będziesz mógł sobie powiedzieć: coś za coś... Jest takie porzekadło, że tanie rzeczy zawsze kosztują najwięcej, a dwusuwy (choćby na przykładzie crossówek) to skarbonka i nie jest to wynalazek dla oszczędnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 No! Jak po kilkuset km skończy się silnik w RG, a będzie dopiero początek sezonu, na części dostaniesz termin realizacji 3 tygodnie (a czekać będziesz 2 miesiące), za które będziesz musiał zapłacić 2000 pln to wtedy będziesz mógł sobie powiedzieć: coś za coś... Tak,tylko ze ze jak po tych kilkuset km sknczy sie silnik w np.GN to koszt naprawy bedzie jeszcze wiekszy.Wiadomo ze 4-suwy sa trwalsze ale przy uzywanym sprzecie nigdy nie wiadomo na co sie trafi i faktem pozostaje to ze kapa 2-suwa na pewno wyjdzie taniej.A 4-suwowe 125 wcale az takie trwale nie sa.choćby na przykładzie crossówekCrossowek tu nie dawaj za przyklad bo sa stworzone nie po to zeby byly trwale tylko zeby byly wydajne.125 crossowe osiagaja 40km,gdyby tyle miala 4-suwowa 125 to do remontu zrobilaby moze z 2 km :banghead: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 to zalezy jak sie bedzie uzytkowalo tego 2suwa....jak 2 razy w tygodniu podjechac gdzies i pogapic sie na laski to ok :) ale jak ktos planuje wykorzystywac silnik w 100% to bedzie musial miec duzo kasy na utrzymanie....wszelkie remonty/wymiany/ a pozatym takie silniczki wcale niesa ekonomiczne...trzeba stosowac dobry :arrow: drogi olej.... jak ktos niebardzo z kasa stoi to z 2suwow proponowal bym dobra mz250/1 zawsze jest mozliwosc podkrecic sprzet :banghead: bedzie jezdzila po 150albo i wiecej ale to juz trzeba prawko miec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2004 jak ktos niebardzo z kasa stoi to z 2suwow proponowal bym dobra mz250/1 zawsze jest mozliwosc podkrecic sprzet bedzie jezdzila po 150albo i wiecej ale to juz trzeba prawko miec...Tak,a jesli MZ250 nie jest podkrecona to nie trzeba prawka? :lol: Poza tym taka podkrecona MZ od remontu do remontu zrobi moze z 500km.Chlopak chcial sie dowiedziec co lepsze:TZR czy RG a Wy mu to wykladacie teorie wyzszosci 4-suwa nad 2-suwem :banghead: I jeszcze MZ proponuja :? Wybral juz modele i to uszanujcie i chce sie tylko dowiedziec ktory z nich jest lepszy.Po za tym pojezdzijcie troche na mocniejszych dwusuwach to moze zmienicie zdanie.Ja jezdzilem i wogole nie narzekalem i bylem zadowolony.Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.