Skocz do zawartości

Drżenie całego motocykla, spadek obrotów, ciagłe rozładowywanie akumulatora


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od razu mówię, że nie znam się zbyt dobrze na motocyklach, dlatego w sumie tutaj pisze😆. Przychodzę z problemem, a tak w sumie kilkoma, ale najważniejszy który mnie męczy jest taki, że podczas jazdy motocyklem marki Junak model 126 rok produkcji 2015 pojemność 125ccm cały drga, a drgania są tak silne, że odkręcają się śruby, lusterka się trzęsą przez co nic nie widać w nich. Czego to mogłaby być przyczyna? Kolejne problemy to spadające obroty silnika. Gdy motocykl stał na biegu jałowym miał ok. 1200-1300 obrotów, z każdą kolejną jazdą obroty spadały, a gdy je zwiększałem za pomocą śruby od obrotów chwilowo były większe, ale po jakimś czasie znowu spadły na tyle, że gdy staje np. na światłach to gaśnie nie ważne, czy się silnik rozgrzał czy nie. Zaraz mi się skończy śruba od obrotów🫣. Ostatni problem polega na tym, że po nawet długiej i intensywnej jeździe, gdy motocykl postoi chwile pada akumulator, na szczęście mam kopkę, żeby go jeszcze odpalić, ale ile można. Dodam tylko, że wymieniałem już akumulator i że zdarzało się często napotkać problem przepalonej żarówki od świateł mijania. Może to połączony problem?? Dziękuje bardzo za wszelką pomoc głównie z problemem drgań. Tak dla ciekawości przez te drgania wykręcały się śruby od osłony wydechu, dlatego je posmarowałem specjalnym klejem to i tak osłona odleciała w trakcie jazdy razem z kawałkami wydechu 😆 dlatego ją przyspawałem i trzymało długo aż do wczoraj zatrzymałem sie na stacji, ale bez osłony i ciul wie gdzie ona się podziewa.

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, AkroniQ napisał:

Witam, od razu mówię, że nie znam się zbyt dobrze na motocyklach, dlatego w sumie tutaj pisze😆. Przychodzę z problemem, a tak w sumie kilkoma, ale najważniejszy który mnie męczy jest taki, że podczas jazdy motocyklem marki Junak model 126 rok produkcji 2015 pojemność 125ccm cały drga, a drgania są tak silne, że odkręcają się śruby, lusterka się trzęsą przez co nic nie widać w nich. Czego to mogłaby być przyczyna? Kolejne problemy to spadające obroty silnika. Gdy motocykl stał na biegu jałowym miał ok. 1200-1300 obrotów, z każdą kolejną jazdą obroty spadały, a gdy je zwiększałem za pomocą śruby od obrotów chwilowo były większe, ale po jakimś czasie znowu spadły na tyle, że gdy staje np. na światłach to gaśnie nie ważne, czy się silnik rozgrzał czy nie. Zaraz mi się skończy śruba od obrotów🫣. Ostatni problem polega na tym, że po nawet długiej i intensywnej jeździe, gdy motocykl postoi chwile pada akumulator, na szczęście mam kopkę, żeby go jeszcze odpalić, ale ile można. Dodam tylko, że wymieniałem już akumulator i że zdarzało się często napotkać problem przepalonej żarówki od świateł mijania. Może to połączony problem?? Dziękuje bardzo za wszelką pomoc głównie z problemem drgań. Tak dla ciekawości przez te drgania wykręcały się śruby od osłony wydechu, dlatego je posmarowałem specjalnym klejem to i tak osłona odleciała w trakcie jazdy razem z kawałkami wydechu 😆 dlatego ją przyspawałem i trzymało długo aż do wczoraj zatrzymałem sie na stacji, ale bez osłony i ciul wie gdzie ona się podziewa.

 
ad

Pozdrawiam serdecznie

Witam . Niech pan sprawdzi ładowanie i ustawienie zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...