Hubert Opublikowano 4 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2004 Mam właśnie wątpliwość, czy przypadkiem nie była tam włożona świeca samochodowa. Coś mi sie wydaje za długa. Muszę się upewnić, żeby tu nie narozrabiać.PozdrawiamHubert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert Opublikowano 9 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2004 Odebrałem właśnie z wywołania, więc się chwalę ;)PozdrawiamHubert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 9 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2004 No kurde, sprzecior czaderski. Sam tez miałem kiedys krótki romans z Pannonią, ale zbyt krótki żebym służył Ci radą w kwestii tego zacnego pojazdu. A co do swiecy, to ogólna rada- zdejmij głowicę, wkręć świecę i zobacz. Gwinit świecy nie może wystawać do wnętrza komory spalania, bo jak Ci obrosnie nagarem, to jej już w zyciu nie wykręcisz, o możliwosci spotkania sie zbyt długiej świecy z tłokiem nie wspomnę. Musi byc minimalnie krótszy, od bidy równy z długoscia gwintu w głowicy. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosna Opublikowano 9 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2004 witam!co do świecy to cyt. z instrukcji obsługi moto: "Zaleca się świecę zapłonową owysokiej wartości cieplnej z gwintem M14 x 1,25: V 3, Bosch 225 lub innąświecę dobrej marki fabrycznej odpowiadającą takiej samej wartościcieplnej" czyli rozmiar standartowej świecy motocyklowej !a co do fotki to Twój okaz całkiem nieźle się prezentuje, z tego co zauważyłem to w moim jest inne tylne światełko no i nie brakuje mi gum na boki zbiornika paliwa :mrgreen: aaaa i zastanawia mnie jeszcze jedno, a mianowicie w mojej "pani" było jeszcze lusterko montowane do wnętrza kierownicy z lewej strony, takie fajne zgrabniutkie, ciekawe czy ono jest oryginalne czy też poprzedni właściciel sam je zamontowałpozdrowionka !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert Opublikowano 10 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Dzięki za informacje o świecy. Jakoś mi to umknęło podczas przeglądania instrukcji.Jeśli chodzi o lusterko, to z tego, co ja pamiętam, fabrycznie chyba go nie miały. Mój ojciec też sobie zamontował takie ustrojstwo wpuszczane do kierownicy, ale to była jego inicjatywa. Pamiętam bowiem sprzęt bez tego lusterka i bez śladu mocowania. W moim egzemplarzu też jest rozcięta rączka w tym miejscu, zatem, wnioskuję, ze cosik takiego też było zamontowane.Gumy na zbiornik mam, tylko były szorowane. Teraz wygladają jak "funkiel nówka sztuka, nie bita, Panie, od pierwszego własciciela", jeśli nie liczyć spękań, oczywiście.Udało mi sie też dołożyć dwa nowe zdjęcia do poprzedniego postu - coś mi wczoraj komputer odmawiał współpracy i nawet jestem trochę zdziwiony, że udało mi się go zamieścić - wysyłałem kilkakrotnie, ale w tym czasie wywracała mi się przeglądarka.PozdrawiamHubert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigas Opublikowano 10 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2004 Teraz czas na moje małe co nieco w sprawie lusterka. Wiekszosc jest w opisach podzdjeciowych. Jezeli cos zle powiedzialem korygujcie. A no i jeszcze uwaga. Pannonki byly b. wrazliwe na swiece o za wysokiej temperaturze samooczyszczania, wystarczyla teoretyczna swieca dobrego rodzaju, lecz z mala odchylka produkcyjna i byly duze klopoty. warto na to zwracac uwage. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.