96konrad12 Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 Witam serdecznie wszystkich zmotoryzowanych. Mój problem zaczął się podczas składania nsrki, mianowicie chodzi o koła zębate przenoszące napęd z wału na sprzęgło i napędzające pompe wody. Posiadam drugi silnik w którym zęby koła są na wprost a przy drugim silniku który obecnie jest remontowany zęby idą po ukosie. Moje pytanie brzmi jaka jest różnica pomiędzy tymi rodzajami zębów? Czy to wpływa na pracę silnika podczas jazdy? Czy starsze modele miały stosowane takie koła zębate z prostymi ząbkami? Dodam jeszcze że problem się pojawił podczas składania pompy wody, koło napędzające wirnik było popękane i chciałem wymienić wałek z kółkiem ale okazało się że kształt ząbków się nie zgadza i zaczęło mnie to zastanawiać jaka jest różnica. Z góry dzięki za odpowiedzi. Ps. Jeśli ktoś posiada na sprzedaż taki wałek pompy wody z ząbkami po skosie chętnie odkupie😃 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.